Ur bloggarkivet - Julplanering

Vid denna tid googlas det mycket på hur man planerar julen bäst och eftersom jag fått en hel del nya läsare sedan förra året tänkte jag tipsa om ett inlägg jag skrev förra året som hette just "Julplanering": Med 49 dagar kvar till julafton är det faktiskt hög tid att börja göra saker och ting trots att man kanske tycker att det är lite tidigt än.
 
Sedan finns det ju dom som faktiskt tycker om att vara ute i sista minuten och stressa omkring på stan den 23:e december. Detta inlägg är inte för er :)
 
För att komma till inlägget, klicka HÄR.
 
När ni ändå är på G kan ni även läsa DETTA inlägg som handlar om hur dyrt det faktiskt är med ingredienser till julbaket och att det är smart att börja köpa detta tidigt så man sprider ut inköpen på olika löner.
 
 
 

Postat av: josefine

bra tips! jag har faktiskt börja köpt hem bland annat choklad eftersom det är väl det som är dyrast, man har ju inte råda att köpa allt på samma gång. inte jag iaf :)

2013-11-05 @ 15:06:55
Postat av: Linnea

Jag har faktiskt varit i tid iår! Så några paket har redan köpts!
Hoppas att du fått en toppen start på den nya veckan och månaden? :)
Kram ♥

2013-11-05 @ 17:18:06
URL: http://erne.blogg.se
Postat av: Marias Bakglädje

Åh är det bara 48 dagar till julafton!? Jag lääääängtar! :D

Jag brukar inte tigga röster och så, men jag skulle bli sååå himla glad om du ville rösta på mitt bidrag i denna tävlingen. Mitt bidrag är bilden med macaronsen, VECKA 4 :) Jag älskar dig livet ut om du gör det ;)

http://www.tv4.se/hela-sverige-bakar/artiklar/vem-r%C3%B6star-du-p%C3%A5-i-v%C3%A5r-stora-baklycket%C3%A4vling-527a1592c45948ed76000025

2013-11-06 @ 20:25:54
URL: http://mariasbakgladje.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.