Apotekarnes årmust 2014

Jag har haft en årsmust stående i kylskåpet i flera veckor nu. Varför jag inte druckit den än? Bra fråga. Kanske tycker jag att den varit för lyxig för att öppnas bara ändå, men idag är det lördag och jag var sugen på ett glas julmust på förmiddagen. Och så fick det bli! 
 
Apotekarnes årsmust lanserades förra året och då var smaken choklad. I år är smaken....haha, nä, jag tänker inte vara elak och avslöja det för det är ju trots allt själva grejen med årsmusten - att man ska gissa vilken smak det är på musten innan man tjuvkikar bakom fliken på baksidan :)
 
 
Förra årets must med choklad tyckte jag var riktigt bra. I år är jag dock inte lika imponerad. Den hemliga smaken känns mycket väl men den ger en konstig bismak och jag tyckte inte årets årsmust var någon höjdare tyvärr.
 
Nu är ju flaskan så pass snygg så jag skulle kunna tänka mig att köpa den bara för det, men just smaken är ingenting som lockar mig att köpa en flaska i år, men jag ser med spänning fram emot vad nästa års smak blir istället!
 
Har ni druckit årets årmust från Apotekarnes? Vad tyckte ni i så fall?

Postat av: Martina

Jag gillade den inte alls.. håller med att bismaken var konstig men jag kan medge att jag inte gillade förra årets smak heller :)

2014-11-08 @ 15:06:44
URL: http://jultiden.blogg.se
Postat av: Dejan JUL

Först måste jag säga att din SAFFRANSCHEESECAKE såg så himmelskt god ut Amanda!
Sen kan jag säga att jag tyckte deras årsmust, var den godaste julmusten någonsin!

2014-11-10 @ 11:03:09
URL: http://Julenstid.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.