Julfynd från Fyndiq

I samarbete med Fyndiq har jag fått prova på valfria produkter därifrån. Hos Fyndiq hittar man över 130 000 produkter och jag gillar själva idén att flera hundra olika butiker säljer sina produkter på ett och samma ställe, men man behöver enbart betala en frakt.  Detta gör Fyndiq till ett riktigt shoppingparadis med prylar för alla. Man kan helt enkelt köpa alla julklappar på ett och samma ställe :)

Jag valde självklart mestadels ut produkter som är julrelaterade, men det var inte lätt att välja. Sök bara på ordet ”jul” i sökrutan hos Fyndiq.se så får ni upp hur mycket som helst, och går ni in under julkategorin som finns under kategorin ”Hemmet” så hittar ni ännu mer. Det är allt från julbakformar till tomtar, julkort och ljusstakar. Ja, jag skrev ju om några produkter för bara någon vecka sedan. 

Självklart kommer Fyndiq att ha nya fräscha julkampanjer när julhandeln drar igång och för att inte missa dessa rekommenderar jag att följa dom både på Facebook och Instagram, @Fyndiqshopping.

Nu är ni säkert nyfikna på vilka produkter jag fick hem, så here we go!


Först och främst har vi en Babuscha-tomtefamilj. Babuschadockor är ju helt fantastiska och denna tomtefamilj är inget undantag. Otroligt läckra tomtefigurer som även är väldigt smidiga att plocka undan när julen är förbi eftersom man stoppar dom i varandra.



Sedan har vi ett otroligt fint jultåg (som tyvärr inte verkar finnas i lager just nu men som säkert kommer in igen närmare jul). Tåget är hela 54 cm långt men vill man inte ha det helt utsträck går det ju att vika in det lite hur som helst. Det går till och med göra så att det blir en cirkel. Otroligt fint målat i alla fall och en perfekt adventsljusstake för barnfamiljen eftersom den är väldigt fin att titta på för barnen. Ja, för vuxna också för den delen ;)
 
 

Jag har länge velat ha mobilskal med jultema och hos Fyndiq hittade jag ett 3-pack med julskal till iphone 4. Fina plastskal med härliga julmotiv på så det blir nog många skalbyten i november/december :)

 

Den enda icke-julrelaterade saken jag köpte var denna napp som jag tyckte var fantastiskt charmig. Dottern ser nästan lite läskig ut när hon har den men jag tycker bara att det är roligt, extra läskigt blir det när hon spärrar upp ögonen så mycket som på bilden ;) En kul julklapp till familjen med småbarn, helt klart!

 

Till sist har vi ett babyset med jultema som dottern självklart fick, och nu gör min Freya alltså julbloggspremiär. Ett jättesött set till de minsta med body, byxor och en liten tomteluva. Vill man inte använda setet på självaste julafton är det ju perfekt att använda det vid fotografering till julkorten. Alla uppskattar julkort med barn på!

 

Som ni ser så har Fyndiq ett otroligt brett utbud och kom ihåg att kika in där när julhandeln drar igång för att ta del av en massa härliga julklappstips! Detta är bara en bråkdel av dom :)


Postat av: Viola Söderberg

Gud vad fin blogg du har!
Klicka gärna in på min där jag skriver om livet som student på Sveriges nordligaste gymnasieskola, Rymdgymnasiet.
Ha en fin dag:)

2013-10-27 @ 16:45:53
URL: http://norrskenochrymdskepp.blogg.se/
Postat av: Stina A

Men vilka fina grejer! Häftig napp, haha :)

Svar: visst är det! ja, superhäftig :)
Amandas jul

2013-10-27 @ 17:56:29
Postat av: josefine

söt dotter! jag gillar också fyndiq!

Svar: tack :) förstår det!
Amandas jul

2013-10-27 @ 18:11:07
Postat av: Marie Bergman

ÅH vad underbart med en julblogg!! :)

Svar: Kul att du tycker det! :)
Amandas jul

2013-10-27 @ 19:21:46
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: Ina

ååååh lyxigt med så många saker! Fina bilder!

Svar: Ja, visst är det! Tack :)
Amandas jul

2013-10-27 @ 19:23:47
Postat av: Liza

Älskar babuscha-familjen! Så himla fin! Och tomte-dräkten sist är ju bedårande!

Svar: Ja, visst är dom söta! :) Ja, jag gillade allt :)
Amandas jul

2013-10-28 @ 08:19:42
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: magda

men vilket sött babysett!!!

Svar: visst är det! :)
Amandas jul

2013-10-28 @ 10:30:50



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.