Fyndiq.se för fyndiga fynd

Har ni handlat på Fyndiq någon gång? Det har jag. Har ni hört och sett deras reklamer? Ja, det tror jag nog att alla har. Fyndiq har egentligen allt och lite till och när jag sökte på ordet "jul" i deras sökruta kom det upp huuur mycket som helst, så jag tänkte att jag skulle tipsa om det. Förutom alla roliga julprylar så är det ju även ett perfekt ställe att beställa julklappar från. Billigt och bra, precis som det ska va' ;)
 
Länkar till dessa produkter finns längst ner i detta inlägg
 
 
 
 
 

Postat av: A holly jolly christmas, Amanda

Jag tror nog min hund vill ha en ny juloverall hehe... Den gamla börjar allt bli lite sliten:)

Svar: Ja du ser, bra tips från min sida då! ;)
Amandas jul

2013-10-17 @ 16:52:07
URL: http://ahollyjollychristmas.blogspot.se
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Tack för tipset!

Svar: :)
Amandas jul

2013-10-17 @ 19:13:04
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Victorias Jul

Babuskha tomtarna köpte jag ifjol

Svar: Ja, såg att du gillade såna. Har beställt dom jag med :)
Amandas jul

2013-10-17 @ 21:01:02
URL: http://victoriajul.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.