ÄNTLIGEN julmust!

Som jag har letat och längtat....
 
Idag kom mamma och hälsade på och med sig hade hon en flaska julmust som ÄNTLIGEN tagits fram i matbutikerna här nu. Det känns som vi är sist i hela Sverige men den som väntar på nåt gott ;) På lördag ska det drickas julmust och tills dess får flaskan faktiskt ligga orörd i kylskåpet och bli riktigt riktigt riiiiktigt kall...mmmm....
 

Om ni tittar riktigt noga ser ni mig i flaskan också :)

Postat av: Lisas Vinterland (nu på blo.gg)

Jag håvade i mig 2 stora flaskor i veckan. Ingen självkontroll när det gäller julmust :)

Svar: Haha, nä, det är svårt :)
Amandas jul

2013-10-17 @ 16:50:09
URL: http://lisasvinterland.blo.gg
Postat av: Maries strålande jul

Du har rätt, det börjar nog bli dags för julmust nu!

Svar: Ja, inte långt kvar till november nu :)
Amandas jul

2013-10-17 @ 21:33:00
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Linda / Candy Christmas

Jag såg att dom kommit.. köpte ingen flaska dock. Men en glögg blev det.. fast jag korkade inte idag.. :-)

Svar: Har ni fått glögg? Lyllo! :) Perfekt till helgen!
Amandas jul

2013-10-17 @ 21:59:13
URL: http://www.candygirl.nu/candychristmas/
Postat av: N&N julblogg

Hej, vi har alldeles just startat upp vår julblogg, vi är två tjejer som bara älskar allt med julen. Vi hoppas du gärna vill kolla in vår blogg och lämna en komentar. Vi har ett inlägg med en fråga, som du gärna får besvara, vore kul och se hur just du svarar.
Härlig julblogg du har föresten.. Kram!

2013-10-17 @ 23:14:02
URL: http://www.myperfectdecember.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.