Apotek Hjärtats julprodukter

Att Apoteket lanserar egna julprodukter är väl ingen nyhet vid det här laget. Det är dock inte bara Kronans Droghandel som gör detta utan även Apotek Hjärtat. Förra veckan hittade jag ett litet paket i brevlådan med ett urval av deras julsortiment. Samtliga julprodukter hittar ni HÄR, men jag fick chansen att prova på deras saffran, chokladhjärtan och en av deras nyheter för i år - Svart te med smak av vinteräpple och pepparkaka.
 
 
När det gäller saker från Apoteket, vad det än är, så förväntar jag mig att det ska vara kvalité. Och ja, detta är absolut inget dåligt kraffs utan det är helt klart bra produkter. Man får vad man betalar för helt enkelt, men visst kan jag tycka att produkterna är lite väl dyra. 
 
Chokladen har en fin och len smak av ljus choklad och nougat, teét smakar bra och smakerna känns spännande. Och saffranet fungerar precis som det ska. Inga konstigheter helt enkelt.
 
Sedan gillar jag även förpackningarna på samtliga av julprodukterna. Guld funkar alltid och passar otroligt nog jättebra in vid just juletid tycker jag.
 

Postat av: Rebecca&Mathias

Kanske något man skall kolla närmare på! :) Ha en fortsatt fin Tisdag! :)

Svar: Ja, gör det! :) Detsamma!
Amandas jul

2013-11-26 @ 15:35:44
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Jonas

Jag hade ärligt talat inte den blekaste att de sålde produkter utav den där typen. Men där ser man =)

Svar: Jovisst, lite otippat kanske men :)
Amandas jul

2013-11-26 @ 20:04:30
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Liza

Ska nog prova ngt i år inför julbaket. Sneglar alltid på deras produkter när jag är på Apoteket!

Svar: Ja, de är ju riktigt bra så gör det :)
Amandas jul

2013-11-26 @ 20:23:36
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: Stella

Vilken mysig julkänsla man får på din blogg! :)

Svar: Tack, vad kul! :)
Amandas jul

2013-11-26 @ 21:29:45
URL: http://photobystella.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.