Apotekarnes julmust

Jag är ett riktigt julmustfan och är redan i början av oktober ute i affärerna och letar efter den första musten. I år har Apotekarnes tagit ett steg till i sitt julmustproducerande och gjort en så kallad "Årsmust" som varje år kommer att få en ny, hemlig smak. För att se vilken smak årets julmust har drar man bort etiketten på baksidan av flaskan. Spännande värre.
 
Förra veckan fick jag en flaska årsmust hemskickad, och vill ni också ha en finns de i välsorterade mat- och livsmedelsbutiker och kostar runt 30 kronor.
 
 
Först och främst har vi flaskan som är otroligt läcker och lyxig. Svart och guld är en given kombo och jag gillar verkligen designen. 
 
Jag var lite skeptisk innan jag smakade julmusten eftersom jag tvivlade starkt på att det gick att få en annan smak på en sådan underbar dryck och ändå få den att fortfarande smaka julmust. Jag blev dock imponerad för det smakade verkligen julmust OCH den hemliga smaken, som jag självklart inte tänker avslöja.
 
Årets smak tyckte jag kändes så fort man stack ner näsan i flaskan och det blev faktiskt en riktigt bra kombination, vilket jag inte trodde det skulle bli. Det var inte speciellt svårt att gissa vad det var men det är väl precis så det ska vara också. Tydliga smaker.
 
Ett kul initiativ av Apotekarnes att göra en årsmust och jag ser redan fram emot nästa års.

Postat av: Denise - Min Glittriga Jul

Va kul, den måste man köpa hem :)Och kul att de kommer en ny hemlig smak varje år. Håller med dig om flaskan också, väldigt fin!

2013-12-02 @ 15:50:06
URL: http://minglittrigajul.blogg.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilken fin flaska! Vad var det för smak om man får fråga? ;)

Svar: Mörk choklad :)
Amandas jul

2013-12-02 @ 16:33:21
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Spännande :) Undrar också vilken smak det var?!

Svar: Mörk choklad :)
Amandas jul

2013-12-02 @ 17:13:34
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Postat av: MATILDA

den får man testa :)

2013-12-02 @ 18:36:08
URL: http://matildays.forme.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.