Pepparkakor

God morgon!
Igår blev det en pepparkakskväll framför Bingolotto som för övrigt berättade att lotterna till uppesittarkvällen den 23:e december nu är tryckta och klara. Uppesitterkvällen är för mig en stor höjdpunkt på året och något jag varje jul längtar efter så det var en rolig nyhet att höra :)
 
Vi åt de underbart goda kakorna och flarnen jag fått från Gille, och självklart åkte en tub ädelost fram också. Ingen jul utan pepparkakor och ädelost ;)
 

Postat av: Lillie

Åh pepparkakor med ädelost kan ju vara det bästa som finns!

Svar: Ja, det håller jag med om! :)
Amandas jul

2012-11-19 @ 12:17:39
URL: http://merjul.blogg.se
Postat av: Ellen

Mumsigt :D

Nu är jag tillbaka med bloggandet efter en liten plugg-paus.

Svar: Härligt att höra! :)
Amandas jul

2012-11-20 @ 18:05:08
URL: http://ellencsordas.se
Postat av: Alexandras jul- Nu är det jul igen

åhh det finns nog inget godare än pepparkakor med ädelost! eller jo det finns massa gott, men detta slår mycket.

Svar: Ja håller med :)
Amandas jul

2012-11-22 @ 19:59:44
URL: http://alexandrasjul.blogspot.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.