Mina jul-teer.

Imorse när jag drog upp rullgardinen möttes jag utav den finaste frosten i år. Det låter kanske lite konstigt, men det är sant. Hela gräsmattan var vit samtidigt som solen lyste - VACKERT!

Idag är jag ledig och ensam hemma så jag sitter bara och myser med en kopp te. Köpte superfina plåtburkar på IKEA förra veckan och den största använder jag till mina jul-teer. Det blev kanonbra :)



Cozy christmas - Mitt favorit-te just nu. Köpt på Indiska.
Glögg te - Köpt på Village.
Vinter te - Köpt på Village.
Pepparkaka te - Som snart är slut :( Köpt på Kahls te- och kaffehandel.
Lusse te - Köpt på Kahls te- och kaffehandel.



Hittade en fiffig tesil på Biltema också! :)

Postat av: Anonym

Vet inte om du gillar glögg men förra året köpte jag Glögg te i samma fabrikat som pepparkaks & lussebullar tet. Det är bara sååå gott!!

2011-11-10 @ 14:52:04
Postat av: JulGnistan

Åh, frost? Det har jag inte ens fått se här ännu. Bara en massa regn. :(



Cozy christmas såg jag häromdan på Indiska, vad fint att du gillar den. Då vågar jag nog köpa den också ;)

2011-11-11 @ 15:23:41
URL: http://julgnistan.blogg.se/
Postat av: Thereses jul

Åh te! Känner mig sugen på att köpa några nya smaker då min favorit börjar ta slut. Får försöka hålla mig lite till inför Londonresan!



sv: Spännande! Var det Kivikglögg för din del också?

2011-11-11 @ 18:07:57
URL: http://theresesjul.blogspot.com/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.