Julshow och julbord.

Dagen började med en otroligt maffig och bra julshow på skolan. Det bjöds på musik och dans, och det var stora inslag av humor. Efter showen blev det julbord och detta var det bästa julbordet under hela min skoltid. Trots att vi var alldeles för många i matsalen på en gång så gick det rätt bra och maten var god. Förutom all julmat fanns det även kaffe, te, saft, chokladkakor och en stor fruktbuffé. Jag är nöjd!

Jag orkade inte släpa med mig kameran så ni får enbart se en mobilbild på min mat!


Postat av: sofie

Hej, hur tänker du fira julen? Om du firar överhuvudtaget :) Är lite nyfiken på hur folk firar :) Då jag väntar min första dotter och nästa år blir hennes första jul så vill jag ha lite inspiration :) kram

2010-12-16 @ 18:02:09
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/
Postat av: Underbara Juletid

Mysigt.

I vår kommun var det också julbord på skolor och förskolor igår så både barnen och jag åt julbord till lunch. Gott!

2010-12-17 @ 09:59:28
URL: http://julen.gladers.net



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.