Kvarg med pepparkakssmak och pepparkakor med äpplesmak

100 dagar kvar till julafton...

Vår Dollarstore-butik har nu fått fram julsakerna. Ska försöka ta lite bilder nästa gång jag är dit. Ska bli spännande att se om dom bjuder på lite nyheter i år, annars brukar det inte vara annat än glitter och julkulor jag handlar där.
 
Har ni sett att Lindahls släpper en säsongsmak på kvarg i år? Kvarg med pepparkakssmak. Jag äter väldigt mycket kvarg så jag tycker det ska bli jättespännande. Dom släpper även en hel del andra smaker.
 
Annas pepparkakor har även en ny limited edition i år och detta är vinteräpple. Kan också bli bra.
 
Händer det något julig hos er?
 
 

Postat av: Dixi Wonderland

Oj! Känns som att julen var mycket längre bort än bara 100 dagar! Hoppas hösten håller i sig ordentligt :)

2015-09-15 @ 13:37:19
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Oh den kvargen måste jag prova :D älskar pepparkakor

2015-09-15 @ 13:39:57
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Josefine

Den kvargen är intressant! Tyckte att pepparkaksfilen som gjordes för nåt år sedan var helt okej så jag tror på detta! :)

2015-09-15 @ 18:43:18
URL: http://tusenjuleljus.blogspot.com
Postat av: Anna Linda

Men smakar det äpple och inte bara konstigt? Hoppas du rapporterar!




Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.