Julsaker på Dollarstore

Dollarstore i Bollnäs är ute i tid....en kompis på Facebook la upp denna bild därifrån igår:
 
 
Ja, nog för att just Dollarstore brukar vara ute i tid men till och med jag kan tycka att början av september är lite vääääl tidigt. Inget jag stör mig på dock, men jag skulle tro att många andra gör det :)

Postat av: Josefine

Sv: Tack så mycket!! :)

Vad kul att se att det har börjat synas lite överallt!

2015-09-09 @ 22:23:41
URL: http://tusenjuleljus.blogspot.com
Postat av: Annas Strålande Jul

Åh vilka fina stora tomtar! Visst är september nog alldeles för tidigt för de flesta, men som julälskare är det ju bara kul! :D Tycker det är himla synd att Dollarstore inte finns här i Umeå. :(

2015-09-09 @ 22:26:30
URL: http://julstralandejul.blogspot.se
Postat av: Annie

Joooo, jag kan nog hålla med om att det känns liiiite tidigt:) Men så fort det blir oktober, då vill jag se julsaker i affärerna...haha!

Svar: Samma här, oktober ska ALLT helst vara framme ;)
Amandas jul

2015-09-10 @ 12:24:23
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se
Postat av: Äntligen Jul

Haha, jag tror vi julfantaster inte blir ledsna direkt när julen kommer ut i butikerna, men de vanliga dödliga blir det nog :-)

2015-09-13 @ 19:52:03



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.