Paket

Hej vänner
Igår hade jag över 1100 unika besökare på bloggen. Vad kul att ni gillar bakning och recept för det kommer att bli mycket av det i år! Det är så kul att ni läser :)

Idag när jag var på affären såg jag att dom hade fått in saffrans- och pepparkaksgifflar. Smaskigt värre, men jag köpte inga eftersom jag tycker att priset är lite väl saftigt. Sedan är det ju roligare att baka själv. 

Mitt paket från Panduro har i alla fall äntligen kommit efter mer än en månads väntan. Anledningen till att jag beställde var för att jag hittade kalendersiffror som jag tänkte sätta på barnens paket. Tror det kommer bli superfint! Eftersom man måste beställa för en viss summa åkte även lite fler grejer med så som julpapper och lite krimskrams. 

Nu är det fredag och helg. Vad ska ni hitta på för juligt i helgen?  







Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.