Juliga fynd från Fyndiq

Jag har beställt en del från Fyndiq genom åren, just för att dom i princip har allt. Man kan hitta riktiga fynd där och däribland julfynd om man är ute i god tid innan jul. I samarbete med Fyndiq har jag fått prova på en del av deras julsortiment och detta är det jag valde.
 
Tomteoverall, stjärngosse+lucia, babuschkatomtar, mjukistomtar.
 
 
Dessa fina tomtar på 22 cm är mjuka men kan ändå stå. Dottern älskade dom på en gång och när det gäller dessa behöver jag inte heller vara rädd att dom går sönder. Jättecharmiga!
 
Lucian och stjärngossen är superfina och jag kan utan att överdriva säga att det måste vara bland det finaste julpyntet jag äger just nu. Detaljerna på figurerna är otroligt välgjorda och jag älskar Lucians fikabricka. 
 
 
Jag är ett stort fan av Babuschka-dockor och ni som följt mig ett tag vet att jag har en tomtefamilj sedan tidigare, även den från Fyndiq. Nu har jag ytterligare en till samlingen och jag ÄLSKAR den. Så otroligt charmig och tar sedan ingen plats när det är dags att stoppa undan den eftersom man lägger tomtarna i varandra.
 
 
Sist men inte minst har vi min stora favorit i denna beställning - Tomteoverallen med luva och tossor. Båda mina barn på 10 månader och 2 år kunde ha overallen och den var helt underbart mjuk i materialet. Supersöt och kommer definitivt att användas flitigt i december :)
 
 
I samarbete med Fyndiq.

Postat av: Anonym

Jag älskar fyndiq!!

2015-10-04 @ 09:03:05
Postat av: Bittes Jul

Åh vad fina saker

2015-10-04 @ 09:13:44
URL: http://bittesjul.se
Postat av: Josefines jul

Vilken gullig overall!

2015-10-04 @ 10:31:35
URL: http://www.nouw.com/josefinesjul
Postat av: Johanna

Meeen vilka söta tomtedräkter :)

2015-10-05 @ 08:51:45
Postat av: Jenny Å

Fina saker :)

2015-10-08 @ 07:04:18



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.