En billigare teadventskalender från Sonnentor

Det har skrivits mycket om Te-adventskalendern, vilket jag också tycker är en bra idé. Att betala närmare 300 spänn för 24 tepåsar är dock något jag aldrig skulle göra, så istället föredrar jag Sonnentors te-kalender som man får betala 58 kronor för hos Iforma. Det är lite skillnad i pris det.
 
Sonnentors kalender kan beställas från och med nu till veckan.
 
 
 

Postat av: Anonym

Jag håller HELT och hållet med dig! Det är för mycket o bra med ett normalpris-alternativ! Annars brukar jag fara in till stan och köpa Kahls chai-the. Det är det bästa. Det säljs på indiska med. Smak o doft av jul, drickes starkt med hälften varm mjölk som de faktiskt gör i Indien-o med mycket socker!

2015-10-28 @ 08:23:01
Postat av: Madde

Jag kan rekommendera tekalendern från kaffelunden.se. Den kostar 229kr och har löste som kan användas till en hel kanna eller flera koppar. Dessutom bara ekologiskt! Ser fram emot 1:a december :)

2015-11-04 @ 19:59:14
URL: http://cochise.se
Postat av: cat igen

Nä.. jag har den här och är så besviken. Alla påsar smakar det samma.. och svagt =(

2015-12-04 @ 17:13:59
URL: http://karmalogik.wordpress.com



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.