Swisha en julklapp

Hej på er!
Om en månad är julafton över och jag känner redan nu att jag inte riktigt hinner med. Både årets julvärd (Gina Dirawi) och årets julklapp (robotdammsugaren) har avslöjats men i år har jag inte riktigt orkat bry mig så mycket om såna nyheter. Istället fokuserar jag i år mer på bakningen som är mitt största intresse. Sedan lämnar jag julnyheter och julpyssel till andra julbloggare :)
 
Jag har precis bakat en för mig helt ny kaka som självklart kommer upp här på bloggen så fort den provsmakats och fotograferats. Barnens paketkalendrar är klara förutom att det är ett par stycken paket kvar att slå in. Igår fick jag lite tid till att städa så nu är övervåningen dammad och klar och färdig att bli adventspyntad. Jag hoppas verkligen att jag hinner (läs:orkar) få upp allt innan söndag.
 
Annars tycker jag att det märks att vi närmar oss jul. Butikerna är fullproppade med en massa härligheter och det känns redan som att det är mer folk som är ute på. Herregud vad vi shoppar dessa månader...

Sedan finns det ju tyvärr alldeles för många barn som inte får en enda julklapp på julafton men vill man göra lite skillnad kan man faktiskt swisha en julklapp till 123 137 65 24. Smart va? Det är underbart att se hur många som engagerar sig i dom som tyvärr inte har råd att fira jul.
 
 

Postat av: Amanda - A holly jolly christmas

Swishade en slant på en gång!

Svar: <3
Amandas jul

2015-11-25 @ 12:21:21
URL: http://www.ahollyjollychristmas.blogspot.se
Postat av: Amanda

Gjorde samma som ovanstående

2015-11-25 @ 15:29:42
URL: http://momentswithme.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.