Vår jul

Hej vänner! 
Hur mår ni? Hur har julen varit

Vi spenderade julafton hemma så det var lugnt och skönt. Igår var vi till svärföräldrarna och idag ska vi till mina föräldrar. Sen får det vara nog med julmat för i år ;) 

Jag tänkte att jag bjuder på ett par bilder från vår jul så återkommer jag senare nåt tag med ett avslutande inlägg för i år. Vad fort det har gått!! 









Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.