Julkalendertävlingar

Hej på er!
8 dagar kvar till julafton och jag hänger inte riktigt med. Dagarna bara swishar förbi och jag önskar att jag hann mer än vad jag gör. Nu är jag ju trots allt "bara" mammaledig, tänk nästa år då jag förmodligen jobbar. HUR ska jag hinna med då? Haha. 
 
Något jag i alla fall försöker hinna med varje dag är att tävla i alla julkalendrar som finns runt om på sociala medier. Det är många generösa företag nu i december som tävlar ut jättefina priser. Jag brukar hitta alla tävlingar HÄR och hittills har jag faktiskt vunnit tre saker i december. En värmekudde i form av en stor gris, en mössa från Geggamoja och en fin häst att hänga upp i granen. Får se om jag lyckas kamma hem något mer innan julafton.
 
Hur är det med er? Har ni fullt upp? Jag har ett par julklappar kvar men annars ligger jag väl egentligen i fas. Skulle vilja göra lite mer julgodis och så ska jag griljera skinkan i helgen :)
 
 




Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.