Nu kör vi!

Hej och god morgon!
Det är nästan åtta månader sedan jag skrev det senaste inlägget här men inte förrän nu har jag väl känt något riktigt sug efter jul. Mycket beror på att jag har fullt upp från morgon till kväll med en trotsig nybliven tvååring och en gnällig 9-månaders med separationsångest. Haha, skallen är fullt av massa annat helt enkelt....
 
MEN. Nu börjar träden att förbereda sig för höst och förra veckan hade vi bara 3-4 grader på morgnarna, så nog är hösten på G alltid. Lite ångest över att sommaren som vanligt gick fort men samtidigt ser jag fram emot den mysiga hösten med allt vad det innebär.
 
Förra året var jag osäker på om det skulle bli ett julbloggsår 2015, men som det ser ut just nu blir det så. Tiden kanske inte räcker till alla gånger men jag får försöka se det som en kul grej och skriva när jag vill, inga måsten. Det har varit mycket sponsrade inlägg under åren men det ska jag försöka dra ner på rejält i år. Jag fick dock ett spännande mail igår som jag inte kunde tacka nej till, men för övrigt ska jag bli bättre på att säga nej :)
 
Hur mår ni? Hur är vädret hos er? Hänger ni på i år igen!? :)
 
 

Postat av: Kattis

Här har det varit bra väder men börjar bli mer höst, supermysigt :) har längtat efter jul ovanligt tidigt i år :)

2015-08-27 @ 18:23:39
URL: http://christmaslady.blogg.se
Postat av: victoriajul.blogg.se

Jag fick också ett roligt mail igår, förmodligen samma som dig antar jag. Blir nog lite samma med mitt bloggande i år eftersom jag ska försöka mig på att plugga heltid och samtidigt vara hemma med min femmånaders bebis.

2015-08-27 @ 19:37:31
Postat av: Jultradition

Välkommen tillbaka, förstår precis hur du känner med tidsbrist. Jag är just nu pappaledig med vår dotter på 6 månader, ska försöka julblogga så mycket det går i år men det kan stundtals bli lite sporadiskt.
Idag har vi fint väder med strax under 20 grader, skön kontrast mot de två senaste dagarnas regn.
Tävlingar har jag hittills inte haft på min blogg/hemsida. Mest för att inga företag skickat något ;)
Fick häromdagen även jag ett mail med erbjudan om ett presskit att tävla ut, så premiär i år för tävlingar i min blogg

2015-08-28 @ 08:09:52
URL: http://www.jultradition.se
Postat av: Caroline

Självklart hänger jag på i år igen! :)

2015-08-28 @ 17:50:12
Postat av: Maries strålande jul

Kul att du ska blogga i år igen! Jag fick också ett spännande mail, det är nog samma😊

2015-08-28 @ 18:48:39
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Vanna

JA! Jippie! Du driver min absoluta favotirjulblogg! Eller faktiskt till och med favoritblogg! Jag är själv väldigt sugen på att blogga och tänkte höra med dig om du möjligtvis vet någon som kan hjälpa mig med design och så? Kanske till och med du själv skulle kunna det? Kram och ser fram emot ytterligare ett år! :D

Svar: Vad kul att du känner så! <3 Jag har själv fått hjälp med designen så tyvärr har jag inga kunskaper, men starta en blogg och be om hjälp i ett inlägg vettja :)
Amandas jul

2015-09-09 @ 00:24:16
Postat av: vanna

min e-mal! :)

2015-09-09 @ 00:24:40



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.