Ekologisk glöggnyhet

Jag blir så glad när jag läser hur ekologiskt blir mer och mer populärt. Det borde egentligen vara en självklarhet för alla att handla så mycket ekologiskt som möjligt. I alla fall om ni frågar mig.
 
Imorgon avslöjas ju årets smak på Blossa, men redan nu har en glöggnyhet avslöjats och den står Wineworld för. Den 3:e november är det världspremiär för Goder Aftonglögg som är ett helt nytt ekologiskt glöggvarumärke. Hela fyra stycken ekologiska glöggar lanseras och dessa är gjorda av ekologiskt vin, ekologiskt socker samt naturliga kryddor och aromer. Hur bra låter inte det!?
 
Glöggen kommer att finnas på systembolaget från och med 3 november.
 
 

Postat av: johanna

Åh jag har inte alls hört talas om det här, vad spännande! :)

2014-09-09 @ 14:21:40
URL: http://arildsdottir.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.