Designa din egen bonad hos The folklore company

Hej!
Sista oktober och frosten har legat sedan imorse. Här ser vi ut att kunna få lite snö imorgon men till veckan ska det bli 10-12 grader varmt igen så temperaturen skiftar verkligen....
 
Idag fick jag mail från Sofia som driver företaget "The folklore company". På deras hemsida kan man designa sin egen bonad (det finns färdigdesignade också) och sedan få hem den precis så som man vill ha den. Det kan vara allt från ett citat till en rad ur en låttext (en jullåt!?), eller varför inte familjemedlemmarnas namn? 
 
Jag tycker idén är superbra just eftersom bonader är så populärt i hemmen och alltid har varit. Det första jag tänkte på var att det är ett helt perfekt julklappstips. Man väljer bland en samling av korsstygnsmönster, skriver sin egna personliga text och sedan kan man anpassa typsnitt, färg och utseende på texten så att resultatet blir precis som man önskar.
 
Man kan även välja om man vill ha bonaden färdigbroderad eller om man vill brodera själv :)
 
Några exempel på färdiga bonader från The folklore company

 
 




Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.