Årets julvärd 2014

I november brukar årets julvärd för SVT presenteras och det spekuleras alltid månaden innan om vem det kommer att bli. Personligen tycker jag alltid att SVT gör otippade val och det är väl det som är så roligt med det hela också. Man gissar och gissar och gissar men har inte ens i närheten av rätt, haha. 
 
Trots att jag alltid som sagt har fel tänker jag ändå försöka mig på en gissning även i år och denna gång får det bli Andreas Weise som jag tror skulle göra ett precis lika bra jobb som julvärd som hans kära far Arne gjorde en gång i tiden. Jag gillar Andreas och skulle inte tacka nej till att se honom i julvärdsfotöljen på julafton.
 
Det var min gissning det, har ni några gissningar eller önskemål angående årets julvärd? :)
 
 

Postat av: yaiza aho

Har för mig att jag läst någonstans att arne skulle vara det i år :-)

2014-10-07 @ 20:42:33
URL: http://blogg.loppi.se/blingmorsan
Postat av: Bittes Jul

Jag hoppas på snygga Måns Zelmerlöf

2014-10-07 @ 22:16:12
URL: http://www.bittesjul.blogg.se
Postat av: Dejan

jag tror med att det är Andreas Weise han är duktig och rolig att kolla på.

2014-10-08 @ 08:44:11
URL: http://Julenstid.blogg.se
Postat av: Camilla

Bra gissning! Har ingen själv dock. Så länge det inte är nån PH-deltagare är jag nöjd ;)

2014-10-08 @ 12:05:34
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Postat av: Milla

Ja skulle vilja ha Sven Wolter, han e såå bra! Annars skulle ha tycka de va roligt med Michael Pehrsbrant!

2014-10-09 @ 10:48:50
Postat av: Rebecca

åh intressant! det där.. när får man reda på det?

2014-11-12 @ 19:03:36
URL: http://regartner.blogg.se
Postat av: Anna gabrils

Jag skulle kunna gissa på Lasse Berghagen

2014-11-19 @ 12:44:19
Postat av: Anna Gabrils

Jag skulle gissa på Gunde svan som julvärd 2014

2014-11-19 @ 12:48:48



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.