Ny jultröja

Hej!
Och VÄLKOMNA alla nya läsare! Ni blir bara fler och fler varje dag och jag hoppas att ni kommer att trivas här. Är det några speciella önskemål på vad ni vill läsa om är det bara att hojta till :)
 
Idag är det en ynka månad kvar till Lucia och knappt två veckor till första advent. Vart tar tiden vägen, frågar man sig själv varje år. Förra veckan tipsade jag ju om att Lidl säljer billiga jultröjor från och med idag, och jag sprang in dit en sväng idag för att kika, och jaaa, det följde med en tröja ut, jag kunde helt enkelt inte motstå ;) Materialet var otroligt härligt och tröjan var stoooor och passade mig och min stora gravidmage.
 
Snart helg igen och vi har införskaffat en köksassistent som vi funderar på att inviga. Har ni något tips på recept så får ni gärna kommentera, annars får jag leta bland mina 116 julkokböcker, haha.
 
 

Postat av: Martina - Jultiden.blogg.se

oh, det är den tröjan som jag också vill ha från lidl! Ska dit igen och se om dem har i min storlek denna gång :)

2014-11-13 @ 20:27:50
URL: http://jultiden.blogg.se
Postat av: Bittes Jul

Åh vad fin. Själv köpte jag mig en fin ifrån H&M=)

2014-11-13 @ 21:17:02
URL: http://www.bittesjul.blogg.se
Postat av: Lillie - Merjul

Alla snackar om Lidl. Får väl ta att dra mig dit :)

2014-11-13 @ 22:01:55
URL: http://merjul.blogg.se
Postat av: Kim

Jag har med köpt! Det blev den med snögubben :)

2014-11-15 @ 10:29:33



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.