Julprylar och jultröjor hos Lidl

Hej!
Från och med idag har Lidl börjat bunkra upp med julprylar så har ni Lidl i närheten rekommenderar jag verkligen ett besök där. Denna vecka finns det bland annat en herrans massa ljus, julklappspapper, dekorationer, adventskalendrar, ljusslingor, julkulor, osv osv osv. Jag köpte lite ljus, kanelstång, vaniljstång och en rulle presentpapper. Som sagt, dit och fynda!
 
På vägen ut tog jag med mig nästa veckas reklamblad och eftersom jag sett att många efterfrågar "jultröjor" kan jag glädja er med att från och med den 13:e november kan ni hitta sex stycken olika tröjor med julmotiv på hos Lidl. Priset? En hundring! Shoppa loss :)
 
 

Postat av: Madde

Men ååå tack för ännu ett kanon-tips! Ska skriva in en påminnelse i kalendern att åka dit en 13:e så de inte hinner ta slut :) Jättefina ju!

2014-11-03 @ 20:14:12
URL: http://www.cochise.se
Postat av: Bittes Jul

Gud vad fina, måste se till att besöka grannstaden och kika. Mycket bra tips.

2014-11-03 @ 22:01:06
URL: http://www.bittesjul.blogg.se
Postat av: Jul hos Linda

Jag jobbar på Lidl så hoppas de där kommer till Finland också. Har inte sett dem i broschyren ännu men man vet ju aldrig. :-)

2014-11-04 @ 07:47:19
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: Martina

Så söta ljus! Ska springa till lidl imorgon och köpa hem ett eller två paket :)

2014-11-05 @ 23:06:46
URL: http://jultiden.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.