Minusgrader och frost

Såhär såg det ut hos oss klockan halv 8 imorse. Årets första minusgrader och frost. Jag tittade tillbaka i arkivet och såg att förra året kom den första frosten den 20:e september. Idag är det den 21:a...:)
 
Har ni haft minusgrader och frost än?
 
 

Postat av: Lisas Vinterland

Så underbart!! Jag längtar så himla mycket till frosten :) och hit har den inte kommit, men den väntas nästa vecka :)

Svar: Förstår det! Konstigt att du som bor högre upp än mig inte haft frost än men det är väl så ibland :)
Amandas jul

2013-09-21 @ 17:10:03
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com
Postat av: tess

Åh! Vart i landet är detta? Längtar som en tok efter frost o minusgrader!

Svar: Jag bor i Hälsingland :)
Amandas jul

2013-09-21 @ 19:33:31
URL: http://staampe.blogg.se
Postat av: Ina

Åh, vad härligt med en julblogg! Eftersom jag själv är ett julfreak så kommer jag att följa dig slaviskt:) Glad att jag hittade hit!

Svar: Kul att du tycker det! :) Du är så välkommen så! :)
Amandas jul

2013-09-21 @ 20:49:31
Postat av: Jul hos Linda

Än har minusgraderna inte hittat hit, men enligt väderprognoserna kan man vänta den till nästa vecka :)

Svar: Härligt :)
Amandas jul

2013-09-22 @ 06:48:20
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: Axelina

Åh nej är det sant?? Inga minusgrader här utan bara regn.. Längtar som en galning efter frosten nu ju!!

Svar: Den kommer nog snart hos er med! :)
Amandas jul

2013-09-22 @ 10:05:16
URL: http://ourchristmas.blogg.se
Postat av: Carola L

I år har vi haft snö och minusgradet mycket - ända fram till i maj kom det nån snöskvätt ;-) Nu i höst har vi inte haft minusgrader än hos oss, det kommer för fort i vilket fall. De har lovat någon minusgrad i natt dock.

Svar: Hehe, ja, det var en lång vinter :) Ja, ska bli minusgrader den här veckan också
Amandas jul

2013-09-24 @ 14:11:48
URL: http://mammamuh.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.