Adventsstjärnor

God morgon!
Två månader kvar till julafton.....
 
Om en månad får man ju nästan börja julpynta. Jag har fått dille på adventsstjärnor och hittat en hel del fina hos Hillhouse som jag vill ha. Visst, det är inget fel på traditionella stjärnor men Hillhouse har så härliga mönster på sina så det skulle lysa så fint om dom hängde i mina fönster :)
 
Hur vill ni ha det? Traditionellt eller gillar ni också adventsstjärnor med lite orientaliskt mönster? Tänk er själva hur läckert sken stjärnorna här nedanför skulle ge. Snyggt att matcha också med tapeter och inredning där hemma. Vi har till exempel ett lila vardagsrum och där skulle den lila stjärnan passa alldeles utmärkt :)
 
 
Samtliga adventsstjärnor hittar ni HÄR.
 
Om ett par dagar dyker det åter igen upp en rolig tävling i samarbete med Hillhouse. Missa inte det!

Postat av: Jul hos Linda

Den längst ner till höger var ju uuuurläcker! Fast jag skulle nog ändå vilja vara mer traditionell till jul. Får man ha adventsstjärnor som fönsterlampa året om? ;)

Svar: Haha, ja, varför inte liksom :D
Amandas jul

2013-10-24 @ 10:00:05
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: aina [fotoblogg]

Adventsstjärnor är så himla mysiga :)

Svar: Ja, visst är dom det :)
Amandas jul

2013-10-24 @ 13:10:37
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Lisas Vinterland (nu på blo.gg)

Jag kör på adventsstjärnor i traditionell stil - vit,vitt,vitt! Gärna lite mönster, med då ska mönstret också vara vitt.. tycker det lyser vackrast :) Men det är kul med variation och att man inte ser samma överallt.

Svar: Ja, vitt är snyggt men jag föredrar nog ändå lite färg :)
Amandas jul

2013-10-24 @ 13:45:16
URL: http://lisasvinterland.blo.gg
Postat av: SARA ♥

Fin blogg!


svar; Tack så mkt :)

Svar: Tack! :)
Amandas jul

2013-10-24 @ 18:00:39
URL: http://sarasfotoalbum.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.