TÄVLING!

 
 
I samarbete med EvasUnderkläder.se drar jag nu igång en tävling där ni får välja priset helt själv hos Evas Underkläder. Priset är en valfri produkt till ett värde av max 300 kronor och ni får välja bland samtliga kategorier, förutom bland de produkter som är på REA just nu. Här ovan kan ni se vinstexempel och ni hittar ännu mer fina produkter på deras hemsida.  Ni behöver inte bestämma er just nu vad ni vill vinna utan jag kommer att fråga vinnaren i vinnarmailet.
 
 
TÄVLINGSREGLER
 
- Motivera kort varför just du ska vinna
 
 
 
Tävlingen avslutas 30/11, 23,59 och vinnaren kontaktas och presenteras i bloggen
 
 

Postat av: Carola L

Jag behöver förnya min underklädesgarderob - för som den är nu blir jag bara ledsen! Därför vore det så roligt att kunna köpa sig nått lite mer lyxigt och inte bara trista underkläder från ICA MAXI

2013-11-21 @ 19:56:30
URL: http://mammamuh.blogg.se
Postat av: arasen

Åh jag älskar Evas underkläder. Man känner sig så lyxig :) Är gärna med och tävlar.. Motivering: Älskar Evas Underkläder och jag vill känna mig lite lyxig i mörkret som annars gör mig så deppig

2013-11-21 @ 20:49:51
URL: http://arasen.blogg.se
Postat av: Madde

Ooh jag är med! Det finns så fina kläder där!
Jag har blivit så bekväm med åren så nuförtiden unnar jag mig sällan fina underkläder.
Därför vore det roligt att vinna, så att man kan ge sig själv lite lyx i jul :)

2013-11-21 @ 20:51:16
URL: http://www.cochise.se
Postat av: Erica Nilsson

Jag vill vinna därför att jag inte kan köpa underkläder i vanliga butiker. Evas Underkläder är en av väldigt få butiker som erbjuder storleken 65GG. Just nu är ALLA mina bhar sunkiga, men jag hittar inte riktigt pengarna till att shoppa nytt.

2013-11-21 @ 21:54:38
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill vinna för att jag är i behov av nya underkläder. Och på Evas underkläder har dom så fina som man annars inte har råd att unna sig så att vinna och kunna välja nått snyggt och lite lyxigare vore underbart :)

2013-11-21 @ 22:49:17
URL: http://lindaanyberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Vilken rolig tävling! Den vill jag vara med i. Efter att jag har gått ner 22 kg efter en graviditet och lite annat slit har jag inte mycket underkläder kvar som jag kan använda. De vore roligt att få uppdatera underkläderna lite :D

2013-11-21 @ 23:43:13
Postat av: Fia

Glöggen, bullen, knäcken
En jul i lyxens tecken
Läckert under dressen
Ingen kan va ledsen
Nåt snyggt till advent
Det är min drömpresent!

2013-11-22 @ 08:00:47
Postat av: charlotta hellström

Detta är en tävling jag gärna vill vinna
här finns underkläder som får extra kilon att försvinna
Trots storlek stor
en inre sexighet hos mig bor
så här inför jul
skulle det vara extra kul
att få överraska mannen som i mitt liv finns
med en kvinna som han kanske inte längre minns

2013-11-22 @ 08:06:23
Postat av: Tina

Åh, vad roligt!
Jag vill vinna för att kunna unna mig själv något fint till jul och nyår som får mig att känna mig vacker och som lyser upp lite extra i denna mörka vintertid. Lyxiga underkläder är inte direkt något att önska sig i julklapp av familjen... så det skulle passa perfekt att kunna köpa det själv istället!

2013-11-22 @ 08:08:40
URL: http://fan-freakin-tastic.com
Postat av: Lina

Tänk att få känna sig så lyxig under..
När man har fina underkläder känner man sig på något vis snyggare även om ingen ser vad det är man har under.
Skulle bli överlycklig då jag har hamnat i nån slentrian av tråkiga bekväma underkläder

2013-11-22 @ 08:50:50
Postat av: Tatyana

Som småbarnsmamma till två små tjejer så blir sexlivet ibland lite frånvarande. Skulle vilja vinna så jag kan överraska sambon och kanske få lite nytändning i sovrummet.

2013-11-22 @ 08:52:43
URL: http://minbebis.com/blogg/lillalady
Postat av: Lotta H

Vore fantastiskt roligt att vinna lite snygga underkläder! Min motivering är väl att jag sällan lägger pengar på mig själv och ännu mer sällan på lyxiga underkläder. Plus att min sambo skulle bli superglad ;)

Tack för en supermysig blogg!

2013-11-22 @ 09:01:51
URL: http://bakningifokus.blogg.se/
Postat av: veronica hedlund

wow jag vill jätte gärna vara med.. skulle bli jätte glad över att få vinna snygga underkläder till mig själv då det är något man inte prioriterar när mna har en knaper ekonomi. så jag skulle bli överlycklig över att vinna ;-)

kram och trevlig helg
/veronica

2013-11-22 @ 09:23:22
URL: http://www.minbebis.com/blogg/inka/
Postat av: Alexandra Remes

Jag behöver muntra upp gubben som är så höstdeppig. Fräsiga underkläder kommer säkert att få honom att le! ;)

2013-11-22 @ 09:39:19
Postat av: AnnaKaize

Åldern har fått mina tuttar att sagga
Kollar i spegeln men ser bara en hagga
Behöver en behå som ger mig ett lyft
För de jag har nu hjälper inte ett dyft :)

2013-11-22 @ 11:19:16
Postat av: Gabriella Ekdahl

Skulle vara kul att vinna lite fina underkläder. Efter många år av ätstörningar mår jag både bättre psykiskt och fysiskt. Med en hälsosam vikt är det viktigt att bli stolt och känna sig bekväm i sin kropp. Arbetar med detta och skulle uppskatta lite fina underkläder att bära!
stor kram!

2013-11-22 @ 11:19:51
Postat av: Jessica K

Nu är det bara mörkt och kallt överallt. Jag skulle verkligen behöva något som både piggar upp och hettar till tillvaron. Ett par lyxiga underkläder skulle få mig att känna mig speciell och ge mig den där extra kicken som jag just nu behöver. Sambon kommer garanterat få sig en kick också… :)

2013-11-22 @ 11:36:45
Postat av: trisse

Min mamma sa alltid
man ska vara hel och ren även inunder
för att det skall ske under utan dunder
så snygg och läcker outfit under lockar till tävling

2013-11-22 @ 11:46:58
Postat av: Helena i Uppsala

Senast jag köpte underkläder var i bazarerna i Amman: ordentliga mormorstrosor! Jag behöver förnyelse!

2013-11-22 @ 12:01:07
Postat av: Kia M

Med fina kläder under kan det ske små under ;)

God Jul ALLA och Lycka Till :)

2013-11-22 @ 12:26:26
Postat av: Helena

Efter viktnedgång,
passar ingenting,
behöver ny "kalsong",
gärna utan string!

2013-11-22 @ 14:00:24
Postat av: Lotta

Då jag har genomgått en operation i våras och haft en lång rehabilitering på 6 månader. Skulle det vara trevligt och uppiggande med lite fina lyxiga underkläder.

Så hoppas på vinst!

2013-11-22 @ 14:07:10
Postat av: Lottie

Vill få min älskling att nappa,
och helt julkonceptet tappa.
En barnlek kan jag lova
med hjälp av Evasunderkläders läckra gåva "

2013-11-22 @ 14:34:38
Postat av: Freja

Nog är bomull mjukt men rätt trist,
ibland vill man liksom ha något "visst".
Men när jag känner för mysiga stunder,
har jag ingenting att överraska med under.
Hjälp finns att få av eva och amanda
gubben min kommer säkerligen tappa sin anda!

2013-11-22 @ 15:43:17
Postat av: tova

jag är en snygg tjockis som omöjligt hittar underkläder i butikerna i stan, jag älskar evas och deras försköning av oss stora flickor

2013-11-22 @ 16:51:28
Postat av: Anna Lundkvist

Har stor storlek i BH och brukar därför få bära ganska trista BH:s. Hos Evas underkläder finns det ju såååå läckra underkläder även för oss med större storlek. tycker jag är värd något läckert till jul

2013-11-22 @ 18:19:23
Postat av: Carola S

Finns så mycket snyggt, jag skulle välja nåt som passar för att ge bort mig själv som julklapp till min underbara älskling.

2013-11-22 @ 19:11:09
Postat av: Tina Carlström

Det vore kul att få klä sig i något snyggt att överraska min man med på vår bröllopsresa. Han hade blivit chockad, jag som annars bara går i bekväma bomullstrosor och bh med taskig resår. Haha, han kallar mig ibland för tant! =)

2013-11-22 @ 19:24:59
Postat av: Anna M

Jag är med =) Vill vinna eftersom jag behöver nya underkläder efter graviditet och amning =)

2013-11-22 @ 19:36:39
Postat av: Matilda

Hej! Är med :)

Får en liten bebis om fem veckor och saknar en riktigt bra amnings-bh så det skulle jag vilja vinna! Finns ju inget värre i klädväg än en illasittande bh..

Kram Matilda

2013-11-22 @ 20:18:47
URL: http://www.matildasusanna.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag skulle vilja vinna för att nån gång kunna känna mig snygg o sexig! Jag springer just nu runt i bara tränings bh och hur sexigt är det ?
Att få överraska mannen med nått helt nytt och kanske hetta upp stämningen lite hade vart perfekt :D

2013-11-22 @ 20:19:19
URL: http://www.mammatillconrad.vimedbarn.se
Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna då jag sällan har ekonomin att investera i nya underkläder, trots att det faktiskt behövs. Men förmodar att det blir så när det kostar otroligt mycket för en BH, bara för att man har större bröst och aldrig kan köpa på rea där endast minimala storlekar tycks finnas.

Detta vore därför en perfekt vinst nu när man vill vara lite extra fin till jul.

Kram Sanna

2013-11-22 @ 20:21:57
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Eva Flood

Är värd lite lyx och flärd.Delar på FB

2013-11-22 @ 20:23:06
Postat av: Elisabeth McCann

Nej nu får det vara nog! Jag har kommit på mig själv med att köpa tantunderbyxor. Aldrig mer! Jag måste ha något läckert innan jag är fast i tantträsket.

2013-11-22 @ 22:45:06
Postat av: Carina Gerdin

Vackra & gärna sexiga underkläder bär jag så ofta som möjligt, jag känner mig lite mer hmmm...på hugget ;) & mannen älskar när jag sätter på mig nåt x-tra läckert.

2013-11-23 @ 00:27:09
Postat av: Malin

Skulle vara kul att få något nytt att bära, julen till ära,

2013-11-23 @ 08:39:28
Postat av: Marcus

Vill med min sambo under julen gosa,
älskar att se henne i en riktigt sexig trosa.

Det är hon som gör mig lycklig här i livet,
efter sommaren vi har samma efternamn på dörren skrivet.

En gåva från Evas underkläder kan hon se som ett bevis,
att jag älskar henne mest av allt i världen givetvis!

Älskar dig Therese/din Marcus

2013-11-23 @ 10:21:23
Postat av: Camilla H

Jag är med! Jag borde vinna då jag kämpar mig fram för att få den framtid jag förtjänar. Men som student är pengar en stor bristvara och jag behöver nya underkläder. Ger även ett rim som extra:

Nya fina kläder under,
skulle ge ett magiskt dunder.

2013-11-23 @ 11:25:43
Postat av: tessan

Jag har svårt att hitta underkläder som både passar och är snygga. Men med evas underkläder har jag känt mig snygg samtidigt som jag känt mig bekväm. Men nu har jag växt ur alla fina bhar. Så om jag skulle få välja ett valfritt plagg, skulle vara en väldigt fin julklapp för mig.

2013-11-23 @ 11:33:46
Postat av: Jeanette

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle så gärna vilja vinna: http://www.evasunderklader.se/bh/bygel/bh-spetsbrodyr/ Jag behöver verkligen nya underkläder och hade tänkte köpa det nu när lönen kommer, men min bil brakade ihop så pengarna får gå dit istället.

2013-11-23 @ 12:18:02
URL: http://nattstad.se/gratistokig
Postat av: Ronja

Jag skulle vilja förnya mina underkläder, alla är så gamla. Jag skulle vilja ha ett par nya trosor, då alla mina troskanter syns på mina byxor. Inte så hemskt kul.

2013-11-23 @ 13:02:33
Postat av: Anette Carlsson

Har nyss blivit singel igen och jag skulle bli superglad att få snygga underkläder så kanske jag känner mig snyggare snabbt igen.

2013-11-23 @ 16:19:01
Postat av: Katarina

Jag vill vinna något snyggt till mig själv! Mamma behöver få känna sig lite sexig nu i höstdeppigheten. ;)

2013-11-23 @ 18:03:22
Postat av: liselotte

Jag är gärna med och tävlar, jag är inte den som köper snygga underkläder till mig själv, så skulle vara roligt att överraska sambon med något riktigt fint underklädesplagg. Mvh Liselotte

2013-11-23 @ 20:24:33
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Therese

Åh vad jag skulle vilja vinna
Tänk att få känna sig som en fin kvinna
Jag lyckas aldrig hitta
en BH där brösten bra sitta
Idag har jag bara en enda bra
Hur kul är det att ha samma varje da
Stora tunga bröst
Ja det är tungt att bära såhär i höst
Kanske jag nu kan vinna en bra och få napp
Tänk att få en BH från Evas underläder i julklapp

Med vänlig hälsning Therese God Jul =)

2013-11-23 @ 20:48:42
Postat av: Jennifer g

Behöver verkligen nya underkläder men som student som precis flyttat hemifrån är det tyvärr svårt att få ekonomin att gå ihop. Underkläderna jag har nu är försmå, slitna och fula men lär inte ha råd att köpa nya den här månaden då även julklappar måste handlas och ekonmin är redan svår som den är. Dessutom skulle jag väldigt gärna vilja överraska min pojkvän då han alltid överraskar mig med både det ena och det andra.

2013-11-23 @ 22:38:44
Postat av: Johanna

Hejsan!

Jag vill jätte gärna vinna, skulle bära de snygga underkläderna jag vann på Alla hjärtans dag, och överraska min pojkvän! Han skulle bli jätte glad för han är van att se mig i vanliga tråkiga underkläder.

Ha en bra dag!!! :)

2013-11-23 @ 23:06:25
URL: http://jkjj.blogg.se
Postat av: Ing-Marie

Är på jakt efter den perfekta bh:n. Är 36 år och har inte hittat den ännu :(
Kan den finns hos Evas?

2013-11-24 @ 00:15:17
Postat av: Frida Eriksson

Jag skulle så gärna vilja vinna den här: http://www.evasunderklader.se/toppar-linnen/nattlinnen/nattlinne-charmeuse-spets-2/
Otroligt fin! Just nu sover jag i någon sjabbig pyjamas från Primark och jag tror inte att min pojkvän skulle klaga på denna!

2013-11-24 @ 13:32:58
Postat av: christine st

Behöver krydda upp mitt sexliv med lite snygga underkläder, kanske ett plagg i materialet läder?
Jag vill att han inte ska kunna motstå mig, han ska ha svårt för att hejda sig!

2013-11-24 @ 13:53:11
Postat av: Emma S

Med bröst som inte fyllde ut en A-kupa bestämde jag mig för att göra en bröstoperation. Genomfördes i september och allt gick superbra och för första gången i mitt liv känner jag mig sexig och kvinnlig! Dock har jag inte köpt min första BH ännu! Hade vart häftigt om jag kunde få välja en från Evas :)

2013-11-24 @ 19:13:54
Postat av: Linnéa i Stockholm

"Dina bröst kommer att växa, det gjorde mina när jag var i 20års åldern", uppmuntrande ord från min mamma när jag varit bekymrad över mina bröst som inte ens fyllde ut en A-kupa. I år, 23 år fyllda, bestämde jag mig för att göra en bröstoperation. Operationen genomfördes i början av oktober så jag går ännu runt i sport-bh då min kirurg rekommenderade tre månader med sport-bh. Än så länge har jag inte köpt min första BH efter operationen och som student med nyligen opererade bröst vill jag också mena att det inte finns mycket pengar över till att köpa underkläder. Skulle vara fantastiskt med en vinst på en bh från Evas.

2013-11-24 @ 20:33:39
Postat av: MariaM

Jag skulle gärna unna mig en ny bh nu när jag håller på att sluta amma. Hade varit underbart att få stoppa in de små som är kvar i ett snyggt fodral! Hade både jag och mannen uppskattat... :)

Mvh Maria

2013-11-24 @ 20:55:00
Postat av: Tove

Jag har en ny kille på g som är hur fin och go som helst. Lite fånigt kanske men det är alltid kul att överraska med att ha snygga underkläder på sig.

2013-11-24 @ 21:35:15
Postat av: Ida

Jag vill vinna för att jag snart ska flytta hemifrån, har tänkt att i samband med flytten slänga alla fula gamla kläder samt underkläder och skaffa nya, därför hade detta varit perfekt för mig!

2013-11-25 @ 01:27:22
Postat av: Emmy

Jag skulle behöva vinna för att jag har väldigt få bh:ar och tycker det är lite pinsamt att köpa i affärer. Jag har börjat med bh ganska nyligen och skulle behöva några till.
MVH

2013-11-25 @ 13:00:49
Postat av: jessica

Varför just jag ska vinna? Jo, för att jag fick min underbara lilla dotter för ca 4 månader sen, känner mig inte så himla snygg än men det skulle vara härligt att känna sig lite extra fin ändå. Härlig överraskning till min man helt enkelt.

2013-11-25 @ 14:57:11
Postat av: Anna kvick

Hej Amanda, jag har kämpat o kämpat ett bra tag nu och har äntligen gått ner i vikt till min drömvikt, vilket har påverkat mitt självförtroende massor och har då i samma sväng träffat en underbar kille! :D Kärlek är verkligen viktigt i livet och skulle bli så otroligt glad om jag fick vinna detta presentkort så jag kan köpa mig något riktigt vacker att ta på mig när jag ska mysa med min karl i vintermörkret. Hoppas på att vinna! :) mvh Anna

2013-11-25 @ 16:18:32
URL: http://Www.annakvick.se
Postat av: Nathalie

Åh de där vore perfekt till juletiderna med min sambo, småbarnsföräldrar o allt så skulle något kul därifrån krydda till de lite :)

2013-11-25 @ 22:46:44
URL: http://agnesnathalie.blogg.se
Postat av: Erika - lilla familjen

Som mamma sätter man jämt barnen först, det de behöver köper man jämt först. Det där lilla extra till sig själv glöms alltid bort, därför vore det kul om jag hade turen att vinna detta. Min garderob gapar nämligen tomt!

2013-11-25 @ 23:08:18
URL: http://erikanaslund.blogg.se
Postat av: Liie

Jag vill vara med! Finns mycket fint där. Skulle vilja vinna för att med min ekonomi så får jag klara mig på det jag redan har, men mina bhar börjar bli så slitna och dassiga att det inte är speciellt kul att ta på dem längre. De funkar ju såklart, men det vore kul att få kunna ta på sig något finare vid speciella tillfällen :)

2013-11-26 @ 02:08:54
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Gabriella Wikström

Vill gärna vinna då min kropp har förändrats mycket under mina graviditeter så har jag inte så mycket underkläder som passar längre, skulle vara kul å överraska sambon med nya snygga underkläder

2013-11-26 @ 11:42:49
Postat av: Marlene Jonsson

Om jag vinner underkläder som är spetsade, kanske många män blir upphetsade.
Det vore ju himla bra, att en man i sängen ha.

2013-11-26 @ 14:30:25
Postat av: Hedda

Nya underkläder skulle inte sitta fel nu kan jag säga!

Efter många knäböjar och diverse rump och benövningar får jag numer "sträcka" ut mina trosor för att de ska passa, och handla nya underkläder är inte nr 1 på min lista över things to buy så här års, då är det julklappar som går före :) så tomten(eva) får gärna ge mig lite nya underkläder!:D


2013-11-27 @ 01:56:19
URL: http://inkandmuscles.blogg.se
Postat av: Jenny Steen-Johansson

Jag har ofrivillig gått upp i vikt och är överviktig (men ej fet) och i väntan på att jag ska återfå den kropp som är idealiskt för mig så vill jag ha vackra kläder under tiden - både under och över! Glada hälsningar Jenny

2013-11-27 @ 15:59:15
URL: http://mrsjanne.blogg.se
Postat av: annika

Varför vill jag vinna ?Jag vill vinna för jag helt enkelt vill och behöver det. Jag tycker personligen att alla tjejer förtjänar att bli lite bortskämda ibland och för att man ska känna sig säkrare med sin kropp så krävs det också bra kläder. Dessutom känner man sig sexigare ,om man har fina underkläder ,men ibland har man inte pengar till det. Då måste man prioritera andra ting ,som mat eller kläder på kroppen. Jag vill vinna denna tävling för att det kommer stärka mitt självförtroende och göra mig mycket glad. Hoppas verkligen jag vinner !

2013-11-27 @ 18:12:51
URL: http://flinkan69.bloggplatsen.se/
Postat av: Alicia

Skulle jättegärna vilja vinna denna tävlingen som en tidig julklapp till mig själv och till viss del min pojkvän. Skulle vara jätteroligt att skämma bort sig själv med något nytt i underklädeslådan som nästan ekar tom. Deras underkläder är både sköna och sexiga och detta är något som såklart uppskattas. Men du vet fattig gymnasieelev.. så skulle vara toppen att vinna! :)

2013-11-28 @ 20:26:52
URL: http://akehs.forme.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

När jag läser allas motiveringar så känns ju min som en fis i rymden, men jag prövar ändå.

För nästan 2 år sen lyckade jag gå ner nästan 15 kg i vikt men dessa kilon har tyvärr smygit sig tillbaka nu efter att jag inte har mått alltför bra i mig själv. Men nu börjar jag se ljuset och jag håller på hitta igen mig själv nu i ett bättre mående och acceptans för hur jag ser ut. Jag är ensamstående på heltid och deltidsarbetande så de flesta kronorna går till sonen då jag såklart sätter honom i första hand. Skulle så gärna vilja vinna och för en gångs skull unna mig själv något snyggt :)

Kram, Sara
[email protected]

2013-11-28 @ 21:57:52
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: christina loveur

Vore grymt sexigt att få vinna något i rött till jul, då hade jag överraskat min älskade på julmorgonen och julnatten *blink blink*

2013-11-29 @ 01:15:33
URL: http://gulaprickar.blogg.se
Postat av: annica

Nu då ungarna flugit ut är det dags att hitta tillbaks till att bara vara vi, vore spännande att se om jag lite sexig ännu kunde bli.

2013-11-29 @ 13:07:48
Postat av: Emma S

Skulle verkligen vilja vara med.
Efter sonens födelse i september känner jag mig inte direkt som världens snyggaste med platt rumpa och randig mage och vill helst inte visa upp mig i bara underkläder för min sambo. Skulle dock kännas lite roligare att visa upp mig och få känna mig lite snygg och sexig i nå snygga och inte bara praktiska underkläder ;-).

2013-11-29 @ 21:32:35
Postat av: Sofie Altuntas

Ska bli mamma för första gàngen <3 Känns oerhört spännande <3 Sà en amnings-BH skulle bli en perfekt present till mig själv :)


2013-11-30 @ 13:23:48
Postat av: Linda

Efter min viktnedgång på ca 14kg skulle det vara underbart med lite fint för att motivera mig själv till att kämpa med de sista kilorna och sedan hålla mig här!

2013-11-30 @ 14:38:11
Postat av: Annika Nilsson

Även om det inte är tuttarna som gör mig till en pingla,
så ska de ju inte bara hänga där och dingla!
Nej, jag vill kunna hänga upp dem tryggt,
en BH från EvasUnderkläder vore snyggt!

2013-11-30 @ 16:06:38
Postat av: Anna M Rautila

Jantelag, släng dig i väggen är du snäll!
För detta inlägg kommer jag säkert få skäll!
För i Sverige passar det sig inte att säga att man är bra,
men det har jag bestämt mig för att strunta i, ja!
Jag är mamma och väldans bra, så det så!
Jag leker, stöttar, uppfostrar och håller på!
Förtjänar inte det att firas ibland, så säg?
Med lyxiga underkläder från Eva, bara till mig?

2013-11-30 @ 19:07:30
Postat av: Gitte

Av snygga underkläder lider jag brist.
Och setet jag har är så jäkla trist.

2013-11-30 @ 21:16:57



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.