Petra Mede är Årets julvärd

Hiss eller diss?
 
 
 
Personligen tror jag att det kan bli rätt bra men jag hade nog ändå velat se Måns. Hoppas Petra drar ner liiiite på humorn för en julvärd ska vara mer mysig än rolig tycker jag.

Postat av: Jessica

sv: alltså musten fanns på mitt lilla, pytteIca i kvarteret instoppad i ett hörn så det där om begränsad upplaga...Nja det är det nog kanske men ändå i några hundratusenexemplarsklassen.

2013-11-21 @ 11:50:02
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Karin

Diss. Jag gillar henne men hon upplevs som ganska "hård", otillgänglig på något sätt och rätt så cynisk. En julvärd ska ju vara mysig och inbjudande. Men hon kanske har sådana sidor också, det visar sig om inte annat.

Svar: Ja, vi får hoppas på att hon visar en ny sida av sig själv :)
Amandas jul

2013-11-21 @ 12:40:36
Postat av: Robin

Jag kan bara hålla med. För jag vill ha en hög mysfaktor jag med =)

Svar: Vi får hoppas det blir bra :)
Amandas jul

2013-11-21 @ 19:56:21
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

hiss! gillade inte henne innan men hon var så bra i ESC så tror hon kan bli en bra julvärd också :)

Svar: Vi får hoppas på det :) Kul att du är positiv till det!
Amandas jul

2013-11-22 @ 14:31:03
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: MY VESTLUND '

Det blir nog bra! :)

Svar: Hoppas det :)
Amandas jul

2013-11-23 @ 13:02:21
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.