Julklappstips - Namnarmband

När det pratas om julklappar och julklappstips är det oftast "personliga julklappar" som står i fokus. Det kan vara allt från en egenmålad tavla till egendesignade almanackor och en t-shirt man tryckt själv. 
 
För ett tag sedan fick jag ett mail från Cecilia som driver webshopen Namnarmband.nu. Cecilia frågade om jag skulle vilja prova ett armband och efter att ha varit inne på hennes hemsida kunde jag ju inte tacka nej, för här snackar vi verkligen personliga julklappar. Cecilia säljer läderarmband där man själv får bestämma vilken text som ska finnas på armbandet. Man kan sätta dit allt från sitt barns namn till en bit ur en låttext eller någon favoritartists namn. Sedan kan man även välja att sätta dit symboler så som till exempel hjärtan och stjärnor.
 
Jag valde att beställa ett svart (det finns flera olika färger att välja bland) armband med silverfärgad (även textfärgen går att bestämma) text på och bad Cecilia trycka dit min sambos och dotters namn - Jon och Freya. Idag kom armbandet i brevlådan och jag blev otroligt nöjd. Jag hade absolut inte tackat nej till ett namnarmband i julklapp om jag säger så.
 
Dagens tips är alltså Namnarmband.nu. För 199 kronor får du designa ditt eget namnarmband som du sedan får hemskickat fraktfritt. En fantastisk julklapp som faktiskt passar alla, och är personligt framförallt.
 
 

Postat av: Annas Strålande Jul

Åh vilka fina! Och vilka vackra namn dina kära har. :)

Svar: Eller hur! :) Kul att du tycker det :)
Amandas jul

2013-11-20 @ 19:11:56
URL: http://julstralandejul.blogspot.com
Postat av: Linn

Men vilka fina!!!!

Svar: Visst är det! :)
Amandas jul

2013-11-20 @ 19:35:45
Postat av: LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

åh, smart idé :)

~Bat kisses ^V^

Svar: :)
Amandas jul

2013-11-20 @ 20:22:48
URL: http://litziumworld.blogg.se
Postat av: Emelie

Åh älskar sådana julklappar!

Svar: :)
Amandas jul

2013-11-20 @ 20:43:15
URL: http://eyebe.blogg.se
Postat av: Me & My Baby Dolls

Dom var jätte snygga ju!
Personliga julklappar är kul <3

Har du börjat med julklappar ännu?

Hur gammal är din dotter? Mysigt med en julblogg!

Svar: Ja, visst är det :) Jag har köpt några stycken men ska inte heller köpa speciellt många i år eftersom vi tänkte köra en "julklappslek" i familjen istället. Ska bli skönt att slippa fundera så mycket.
Hon är 3 månader :)
Amandas jul

2013-11-21 @ 11:28:08
URL: http://mybabydolls.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.