Julklappar och julvärdar

Hej på er!
Imorgon förväntas det snöa här i Hälsingland men jag vågar inte tro på det eftersom jag har blivit besviken de senaste gångerna det lovats snö. Minusgrader ska det i alla fall bli framöver och jag både tror och hoppas på att snön hinner komma innan första advent, för det brukar den ju göra.
 
Imorgon presenteras Årets julklapp och jag har skrivit om vad jag tror att det blir HÄR. Jag frågade även SVT på Facebook när Årets julvärd kommer att presenteras och fick svaret att det kommer att ske i slutet av denna vecka. Varför finns inte denna information offentligt någonstans? Har dom varit såhär sena med att avslöja julvärlden någon gång? Spännande ska det bli i alla fall. Jag tror som sagt på Måns Zelmerlöw. 
 
Klockan är snart tre på eftermiddagen och det börjar redan bli mörkt utomhus....ge oss snö som lyser upp!
 
 
1 december förra året

Postat av: Lisa

Oj vad mycket snö!

Svar: Ja, hoppas på lika mycket i år :)
Amandas jul

2013-11-18 @ 15:53:46
Postat av: Linda

Hej!

Jag heter Linda Axelsson och är journalist på Östgöta Correspondenten i Linköping. Jag ska göra en serie inför jul och är på jakt efter en julbloggare att porträttera. Personen ska vara aktiv i sitt bloggande och bo i västra Östergötland, det vill säga i området kring Linköping, Motala, Vadstena, Mjölby, Ödeshög. Skulle du känna till någon sådan så får du mer än gärna tipsa mig. Jag har mejladress: [email protected] och mobil: 0708-280 560.

Solsken
//Linda

2013-11-18 @ 16:01:37
Postat av: Sandransjul

Jag är också nyfiken på vem som blir årets Julvärd=)

Svar: Snart så :)
Amandas jul

2013-11-18 @ 19:46:01
URL: http://sandransjul.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.