Årets julkalendrar

Hej!
Imorgon är det första december, vilket betyder att det är dags att öppna luckorna i de julkalendrar man har hemma. Jag har letat som en tok för att få ihop ett gäng och eftersom jag bor i en väldigt liten by har utbudet varit väldigt dåligt. Jag är dock nöjd ändå för några har jag i alla fall skrapat ihop :)
 
 
Först och främst har vi Pixiadventskalendern som jag skrev om igår. Det är väl denna jag känner ska bli mest spännande att öppna med tanke på att det är nya böcker varje dag.
 
Sedan har vi ett gäng godiskalendrar. Förutom två vanliga chokladkalendrar (de längst till höger i bild) har jag hittat en Haribokalender och en kalender med godis som bland annat Mentos.

Jag har även hittat ICA:s gratiskalender på affären och till sist två av Bingolottos julkalendrar, som man förvisso aldrig vinner på, men ändå ;)
 
Har ni köpt några julkalendrar i år?

Postat av: Emmas Jul

Jag vann 100 kronor på min Bingokalender förra året!:)

Svar: Jaså? Ja, jag får hoppas i år då :)
Amandas jul

2013-11-30 @ 10:04:10
URL: http://fames.se/emmasjul/
Postat av: Hemma Hos Felicia

så många du har! :)

2013-11-30 @ 10:55:08
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: Denise - Min Glittriga Jul

Va kul med så många! Själv har jag bara en, med kinderchoklad mumma, haha.

Svar: Oh, den skulle jag också vilja ha!! :)
Amandas jul

2013-11-30 @ 12:22:24
URL: http://minglittrigajul.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Jag köpte The Body shops kalender till mig själv igår och så kommer Robin få en Lego city kalender imorgon :)

Svar: Jag har också haft The body shops de två senaste åren men eftersom jag egentligen inte använder prylarna som finns inuti skippade jag det i år :) Men för den som gillar skönhetsprodukter är den uuunderbar!
Amandas jul

Postat av: Diana

Välkommen att öppna mina luckor också :-) så har du en till!

Svar: Tack för tipset! :)
Amandas jul

2013-11-30 @ 20:40:40
URL: http://www.paduch.blogspot.com
Postat av: arasen

Maken köpte Body Shops Deluxe till mig.. Sen ska jag ha en från Partylite också, men den kommer inte förrän nästa vecka tyvärr.. Sonen får två chokladkalendrar, en bamse med leksaker, en lego city och en paketkalender..

Svar: Vad snällt! :) Oh, att Partylite har en visste jag inte...Låter som sonen kommer bli superglad :)
Amandas jul

2013-11-30 @ 20:45:50
URL: http://arasen.blogg.se
Postat av: viktoria

jag har fått en bingolotto kalender och en trisslott kalender :)

2013-11-30 @ 22:17:07
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag har tyvärr ingen kalender själv, hade velat ha en från The Body Shop, men det tillåter tyvärr inte ekonomin. Men sonen fick en Lego City-kalender som han ville ha :) Och så länge han är glad och nöjd, så är jag detsamma :)

Svar: Blev ingen Body shop-kalender för mig i år heller, men jag klarar mig bra ändå :) Håller med, huvudsaken barnen är lyckliga :)
Amandas jul

2013-12-02 @ 21:16:26
URL: http://dolphin.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.