Tredje advent

Hej på er!
Jag har inte alls hunnit med det jag tänkte jag skulle hinna med i helgen så det får bli till veckan istället. Tänk er att det är sista veckan innan jul - OFATTBART!
 
Igår var vi som sagt på julbord och det var fantastiskt bra mat. Otroligt goda kalla rätter, bra varma och ett underbart dessertbord med allt från ris a'la malta och kladdkaka till chokladmousse, godis och mjuk pepparkaka. Jag hamnade nog vid dessertbordet åtminstone tre gånger ;)
 
Idag har vi bara tagit det lugnt med fika, tända ljus och en låååång powernap, hela familjen. Det är ju trots allt tredje advent och då ska man väl ta det lugnt. Ikväll tänkte jag beställa alla julklappar och sedan är faktiskt allt klart.....ja, förutom lite som jag har kvar att göra med bloggen då :)
 
Har ni haft en bra tredje advent?
 
 

Postat av: Annika

Gott :D

2013-12-15 @ 19:50:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: johanna

Ja visst går tiden fort! Jag hänger inte alls med :P

Svar: Nä, snart är det liksom över....skumt :)
Amandas jul

2013-12-15 @ 19:56:49
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se
Postat av: Maries strålande jul

Vad gott det ser ut!
Vi har börjat julpynta idag men är långt ifrån klara, det får bli lite varje dag under veckan.

Svar: Mysigt! Då har ni en vecka att se fram emot då :)
Amandas jul

2013-12-15 @ 20:56:54
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: MATILDA

så gott!

2013-12-17 @ 09:08:28
URL: http://matildays.forme.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.