Tack för i år!

Då börjar bloggsäsongen att lida mot sitt slut och nu på slutet gick det verkligen fort....Fjärde året som julbloggare, även där har det gått väldigt fort och bloggen har bara växt och växt och växt....

Säsongens första blogginlägg kom upp i augusti men det var inte förrän i september jag började att julblogga på riktigt. Sedan dess har det bara rullat på och jag har försökt få upp minst ett blogginlägg om dagen trots att det blev lite "fusk" nu sista veckan. 

Som sagt så har bloggen växt ännu mer denna säsong och det har varit så kul att varje dag får läsa era kommentarer och få höra om era tankar och åsikter. Och sedan har ni även varit jätteduktiga på att delta i mina tävlingar och det är ju alltid kul! I år har bloggen haft 42 stycken sponsorer som jag verkligen vill tacka. Många är återkommande men det är även en hel del nya och jag vill tacka samtliga. Det har varit jättekul att samarbeta med er alla och jag hoppas att vi hörs nästa år igen!

Ha en fortsatt härlig vinter, vår och sommar så hörs vi förmodligen nästa höst igen!

KRAM PÅ ER!

 
 
 
 Klicka på loggorna för att komma direkt till respektive hemsida
 

Postat av: Maries strålande jul

Önskar dig ett riktigt bra år 2014!

Svar: Detsamma Marie! Kram!
Amandas jul

2013-12-26 @ 22:03:59
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Andrea

Det har varit jättekul att följa dig denna vintern! Vi ses igen nästa år :)

Svar: Kul att du tycker det! Det gör vi! :) Kram!
Amandas jul

2013-12-26 @ 22:27:04
URL: http://antway.com
Postat av: Vanna

ÅÅÅÅ längar så till i oktober!! Ses snart :D

2014-05-11 @ 16:08:16
Postat av: Julfreak

Hej fina du! Vilken mysig blogg du har, den ger verkligen julkänsla! Jag har liksom du OCD (obsessive christmas disorder) haha ;) och tänker på julen dag ut och dag in. Jag har även ett jul-instagramkonto, så jag tänkte fråga om du ville göra lite reklam för den här i bloggen så kan jag göra samma sak :)
Min instagram heter @christmas_ilove
Hoppas du får en fin dag! Kram

2014-07-08 @ 17:53:40



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.