LEGO-adventskalender

För ett tag sedan hade jag en tävling i samarbete med SkaViLeka.se där man kunde vinna en LEGO-adventskalender. Vinnaren har redan fått hem sin kalender men häromdagen fick även jag hem en Friendskalender från SkaViLeka - Tack för det!
 
Jag tycker att man hellre ska ge barnen kalendrar med något sånt här inuti istället för godis. Visst, man kanske får betala några kronor mer men lyckan för barnen håller i sig betydligt längre samtidigt som det trots allt är vettiga prylar till skillnad från choklad och dylikt.
 
Vilka kalendrar har ni köpt till era barn? Eller vilka kalendrar har ni köpt till er själva?
 
 

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag håller med dig, hellre saker än godis.. Jonah, snart 6 år, har en LEGO City-kalender där han får öppna en lucka varje dag efter förskolan :)

Svar: Vad mysigt! Hoppas han gillar den :) Och då har han ju verkligen något att se fram emot när han kommer hem! :)
Amandas jul

2013-12-05 @ 17:12:08
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Sanna

Min dotter har faktiskt en Lego Friends kalender, och jag håller med dig om att dessa med leksaker i är bättre än det med choklad och annat godis.

Kram Sanna

Svar: Vad härligt! Visst är det och jag är övertygad om att hon älskar den? :) Kram!
Amandas jul

2013-12-05 @ 17:46:22
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Lisa

Kul att kalendern kom fram i hyfsad tid. Nu har även snön kommit till Värnamo och trots storm är det fantastiskt mysigt. Ha en skön helg och en God Jul!

2013-12-06 @ 12:32:29



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.