I <3 your blog

 
Jag har fått två fina utmärkelser. Jag har sett att många fått flera stycken men jag är glad ändå eftersom jag fått utmärkelserna från två av mina absoluta favoritbloggar. DET är stort för mig :)
 
Reglerna för utmärkelsen är
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg

 
Såhär skriver Erica (Tomtens dotter):
Amanda, min själsfrände i glöggdimmorna. Nån julig nyhet du är nyfiken på? En bok du funderar på att köpa? Ta en sväng till Amanda, hon har förmodligen testat :-)

Och såhär skriver Madeleine (Julbloggen - Min vita jul):
Amandas jul: Hon är typ bäst på att få gratisprylar och julböcker. Jag är inte dålig jag heller men hon är snäppet vassare. Det förgyller vår vardag och kan tyckas girigt men vi älskart. Följer hennes inlägg med stor spänning.
 
TACK TILL ER!
Här kommer fem av mina favoriter:
 
Tomtens dotter: Har varit min favoritbloggare ända sedan jag hittade till hennes blogg. Det jag gillar med Erica är hennes naturliga sätt att skriva på och hennes variation av inlägg. Jag älskar alla recept hon gör om, hennes tips och trix och hennes talang för keramik. sedan är Erica otroligt ödmjuk också. En solklar favorit alltså!
 
Helenas Jul: Helly har fått det stora uppdraget att julblogga åt Amelia detta år vilket jag tycker är jättekul. Helena har även hon en bra variation på sina inlägg och allt känns väldigt personligt, vilket jag tycker är kul att läsa. Hon verkar pysslig och lägger upp många tips som inspirerar. En väldigt bra julblogg som ska bli ännu roligare att följa detta år.
 
Julbloggen - Min vita jul: Madeleine har en otroligt vacker julblogg som man verkligen fastnar för direkt när man klickar sig in. Bloggen lever verkligen upp till namnet "Min vita jul" om jag säger så. Hon tar fantastiska bilder samtidigt som jag gillar hennes sätt att skriva på. Helt klart en blogg av inspireras av!
 
A taste of christmas: Denna blogg har inte kommit igång för säsongen än, men jag hoppas verkligen den gör det snart. Detta är en riktig mysblogg full med stämningsfulla bilder och tips. En otroligt duktig pysslare är det i alla fall och det är alltid kul att läsa om hennes idéer. 
 
Julmust: Denna tjej är ny som julbloggare detta år och jag läser inte många nya julbloggar för att vara helt ärlig. Denna fastande jag dock för direkt på grund av hennes fantastiska bilder. Hon är duktig med kameran samtidigt som hennes inlägg är intressanta och juliga. Tummen upp!
 

Postat av: Victorias Jul

Det är alltid kul att få utmärkelser

2012-10-31 @ 14:18:33
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Nu blev jag nästan lite tårögd! TACK!

Svar: Varsååååågod! :)
Amandas jul

2012-10-31 @ 20:31:33
URL: http://tomtensdotter.blogg.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Grattis :)

2012-11-01 @ 09:45:37
URL: http://emelieschristmas.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.