Zoegas julkaffe 2012

God morgon!
Imorse klev jag upp tidigt och kokade risgrynsgröt. Det var så mysigt att stå i köket och känna doften av jul och det är alltid skönt att kliva upp i tid så man får något vettigt gjort om dagarna. Tyvärr har det vita vinterlandskapet vi hade för några dagar sedan utanför förvandlats till en grön gräsmatta, men vad gör det egentligen? Den som väntar på något gott....:)
 
Har ju även fått Zoegas julkaffe 2012 hemskickat och imorse kunde jag inte hålla mig längre. Sambon slängde på 10 koppar och nu är det slut, två timmar senare, så det bör ju vara ett gott betyg? Jag älskar förpackningen som verkligen är julig och kaffet ska ha toner av svarta vinbär och mandel. Jag tycker det är svårt att känna smaker i kaffe men eftersmaken i detta kaffe var riktigt gott och kaffet känns faktiskt som ett äkta julkaffe.
 
Zoegas julkaffe 2012 finns i butik från och med mitten av november så är ni sugna behöver ni inte vänta länge till :)
 
 

Postat av: Sanda

Men å gud så sugen jag blev på Julkaffet nu=D Måste hålla utkik när den kommer sen =D

Svar: Ja, snart så! :)
Amandas jul

2012-11-03 @ 12:26:21
URL: http://sandransjul.blogg.se
Postat av: Svensk Jul

Låter gott med julkaffe det skulle jag vilja ha nu, får hålla utskick efter det i butik snart då :-)

Svar: Ja, du får göra det! :)
Amandas jul

2012-11-03 @ 15:11:07
URL: http://svenskjul.blogspot.se
Postat av: Cissi Par

Måste helt klart testas! Köpte julkaffet förra året, så då är det väll klart att man ska göra det i år också. Kan ju bli lite utav en "tradition" ;)

Svar: Ja, det tycker jag absolut! Traditioner SKA hållas ;)
Amandas jul

2012-11-04 @ 09:50:43
URL: http://cissipar.blogg.se
Postat av: johanna

åh det måste jag definitivt hålla utkik efter!

Svar: gör det! :)
Amandas jul

2012-11-05 @ 11:06:58
URL: http://tigermysig.se
Postat av: rebecka

oj vad juligt det var här! mysigt tycker jag :)

Svar: Kul att du tycker det! :)
Amandas jul

2012-11-07 @ 15:12:30
URL: http://rebock.devote.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.