Vörttunnbröd

God morgon!
Inatt har det snöat ännu mer och snön faller fortfarande och eftersom det ska bli minusgrader nu framöver så kanske kanske kanske vi får behålla snön. Till veckan ser det ut att bli nästan 20 (!!) minusgrader, lite häftigt att det kan slå om så fort.
 
Igår hämtade jag ut två paket Vörttunnbröd från Polarbröd som jag fått testa. Det blev frukosten idag och tunnbrödet finnns i butik från och med nu fram till efter jul någon gång, så iväg med er och handla om ni ska hinna smaka det! :) Vörttunnbrödet har en lite mörkare färg än en ett vanligt tunnbröd och ja, det smakar vört, mycket vört. Jättegott är det i vilket fall som helst! På baksidan finns ett bra tips som jag absolut kan tänka mig är gott till glöggminglet eller julbordet. Annars är en tunnbrödrulle med skinka på en god frukost också :)
 

Postat av: Tomtenissan

Det måste definitivt testas, spännande.

Svar: Ja, gör det :)
Amandas jul

2012-11-28 @ 16:20:12
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.