Vad blir årets julklapp 2012!?

Hej på er!
Imorgon avslöjar HUI årets julklapp. Har ni några gissningar på vad det kan vara? Jag har suttit och klurat och funderat men inte kommit fram till något vettigt egentligen. En gissning är att det är något som har med bakning att göra men eftersom bakmaskinen var årets julklapp 1988 så kan det ju inte vara det. Hmmm...har ni någon bättre gissning? Jag funderade ett tag på segway, men vem fasen köper egentligen en sån i julklapp? :P
 
För att bli årets julklapp ska:
Produkten vara en nyhet eller ha fått ett nyväckt intresse för året
Produkten svara för ett högt försäljningsvärde eller säljas i stort antal
Produkten representera den tid vi lever i
 
Nä, det blir väl som vanligt något man inte ens tänkt tanken på. Vem hade föreställt sig "Den färdigpackade matkassen" som årets julklapp förra året liksom? Ingen!? Ska bli spännande att se vad det blir imorgon :)
 
 
 

Postat av: Wildrose

Jag har hört att det blir hörlurar. P g a alla som lyssnar på musik i sina smartphones. Men jag vet inte. De flesta som behöver dem har väl redan köpt dem. De är ju inte så dyra. Jag köpte mina för 100 kr tex.

2012-11-20 @ 16:27:23
URL: http://wildrose.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag tror det blir hälsoresor, men vem har råd att ge bort det..

2012-11-20 @ 22:56:31



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.