TÄVLING!

Dremels Glue Gun 930 är en limpistol som har två temperatursteg. Man kan använda den låga temperaturen till många kreativa hobbyprojekt som t.ex. scrapbooking, dekorering och färglimning på glas. Den höga temperaturinställningen passar bättre till mindre gör-det-själv-projekt som t.ex. limning av keramik, trä, plast och glas. Glitterpatroner och limpatroner ingår. Limpistolen kostar 290 kr i butik.
 
 
TÄVLINGSREGLER
 
För en lott:
- Lämna en kommentar och svara på frågan: Vad gör du helst en ledig dag i december?
 
För fler lotter: (Varje sak ger en extra lott)
- Berätta om tävlingen i din blogg/facebook/twitter och länka till Amandas jul
- Följ mig på bloglovin (Om du redan gör det, får du självklart en extra lott också!)
- Gilla detta inlägg på bloglovin
 
Tävlingen avslutas söndag 18/11, kl. 18.00



 

Postat av: johanna

En ledig dag i december sätter jag mig ned och lägger ett pussel framför en julig film!

(Jag följer redan din blogg och gillar nu inlägget)

2012-11-09 @ 23:54:21
URL: http://dekorativt.blogg.se
Postat av: Therese Magnusson

En ledig dag i december spenderar jag helst med nära och kära och hittar på något juligt.

Jag följer din blogg och gillar inlägget!

2012-11-09 @ 23:59:58
Postat av: Madeleine W

Helt klart årets bästa tävling så självklart vill jag vara med. Jag följer dig på Bloglovin och har skrivit om tävlingen på bloggen. Har också gillat inlägget men var osäker på om du menade tävlingsinlägget eller Gunryinlägget som du länkat till så jag gillade båda.

En dag i december när det förhoppningsvis är snö är det utelekar som gäller, pulkaåkning, varm choklad och byggande av snökojor och annat skoj. Är det inte snö spenderas dagen inomhus vid köksbordet där julpysslandet är i full gång. Glögg på spisen, julmusik på högsta volym och tända ljus överallt, det är den ultimata decemberdagen.

Ha en fin helg
Kramar

2012-11-10 @ 00:10:15
URL: http://www.minvitajul.blogspot.com
Postat av: Johanna - Mitt vinterland

En ledig dag i december julpysslar jag eller julbakar. Mycket kretsar kring julen för mig under december, så jag gör troligen något juligt :)

Jag följer dig på bloglovin och gillar inlägget där!

2012-11-10 @ 01:20:51
URL: http://mittvinterland.blo.gg
Postat av: Rebecca

En ledig dag i december spenderas antingen i köket där jag bakar julgodis för glatta livet eller om det är snö ute pulkaåkning! Sonen kommer uppleva sin första vinter nu, hoppas det kommer mycket snö så vi får åka mycket pulka.

2012-11-10 @ 06:23:44
Postat av: Isflingan

Lediga dagar i december är det brist på. Så om jag nån gång får en vill jag spendera den med dem jag älskar o spela spel tillsammans samtidigt som alla julgotter e uppdukade på bordet bredvid och julmusik hörs i bakgrunden.

2012-11-10 @ 06:40:14
Postat av: Johanna

En ledig dag i december slår jag in julklappar och lyssnar på julmusik i garderoben, där jag har mitt "julkontor" :) Jag testar något roligt julrecept och gör det mysigt tills barnen kommer från skolan och mannen från jobbet.

2012-11-10 @ 07:41:47
Postat av: Johanna

Vad många Johannor vi är som kommenterat! Kanske Johannor gillar limpistoler mer än andra? *funderar*
En ledig dag i december vill jag gärna fika med goda vänner. Lussekatter förstås, och annat gott också! Lite julmusik i bakgrunden förstås!
Jag följer dig på bloglovin redan, jag har gillat inlägget och jag har skrivit om tävlingen på min blogg och länkat hit! http://johannasjulblogg.blogspot.se/2012/11/tavla-om-en-limpistol.html

2012-11-10 @ 08:02:23
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

En decemberdag hoppas jag att jag får starta med att gå ut och skotta snö för att hämta tidningen, sen äter jag gärna en goe frukost och laddar batteierna för att julbaka, kakor och praliner hela dagen.

Följer dig redan på bloglovin, gillar ditt inlägg där och nu hoppas jag på tur :)

2012-11-10 @ 08:21:27
Postat av: Camilla

En ledig dag i december. Jag skulle baka lite julgodis. Ta en långpromenad i vår viteridyll. Handarbeta och slå in några julklappar. Sedan skulle jag bjuda familj & vänner på gott julfika.
Kniper en lott och håller tummarna för vinst.

2012-11-10 @ 08:37:57
URL: http://camillamillans.blogspot.se
Postat av: Camilla

Glömde lämna min e-post kommer här.

2012-11-10 @ 08:39:06
Postat av: Martina S

Jag julpysslar lite, dricker glögg, och ger mig också tid att njuta av hur julfint och mysigt det är :)

2012-11-10 @ 10:22:02
Postat av: ina

åh, jeg vil ha!
jeg ville drukket jule-te og sett på en gammel julefilm, pyntet i huset og bakt sammen med familien eller venner, lagd kort og pakket inn gaver. alt det beste med førjulstiden :)

2012-11-10 @ 11:46:44
Postat av: Kia M

ALltid kul med julpyssel OM man har bra grejer, t ex en bra limpistol :)

2012-11-10 @ 12:12:59
Postat av: Hannah

en ledig dag i december äter jag risgrynsgröt till frukost men min pojkvän, vi tar en promenad genom ett snövitt landskap och pussas på kyrkomuren. sedan åker vi till stan. han åker hem och jag träffar vänner för julklappsshopping. när kvällen kommer möter jag upp både vänner och familj hemma hos mig på en riktig glöggkväll med pepparkakor, ädelost och en massa annat gott. åh, vilken dröm-dag!

2012-11-10 @ 12:56:16
Postat av: Emma Ivarsson

En ledig dag i December går jag först ut med min hund i parken, han fångar alltid snöbollarna i munnen, sedan ser han ut som jag vet inte vad.
Efter det går jag in, hittar på julrim, slår in paket och får in den där julkänslan. Om det är den 12:e fyller jag år, och vad passar då bättre som present till mig själv än en limpistol?

2012-11-10 @ 13:27:38
Postat av: Aina

En ledig dag i december sätter jag på den bästa julskivan och pysslar, gärna julkort. :)

2012-11-10 @ 13:45:20
Postat av: Lena

En ledig dag i december ägnar jag helt klart åt något slags pyssel, det roligaste är att bygga pepparkakshus!

2012-11-10 @ 13:51:14
Postat av: Carina Gerdin

En ledig dag i december bakar jag :) Det är avkoppling för mig så då passar jag på att fylla frysen med allehanda gotter inför jul-nyårshelgen.

2012-11-10 @ 15:46:35
Postat av: cecilia larsson

En ledig dag i december är det julpyssel med barnen som gäller. Fina saker till mor och farföräldrar tillverkar vi då. :-) Kram och god jul i förskott.

2012-11-10 @ 16:06:26
Postat av: jennie L

Jag har 2 bak och mat tokiga blivande kockar hemma hos mig!Om vi har ledig tid över brukar vi baka infor julen i massvis! Mina killar på 3 och 12 är alltid med i köket och hjälper till! Eftersom jag studerar och inte har den starkaste ekonomin är det så himla mysigt att vi alla 3 tycker om att baka, en aktivitet som vi kan mysa med och göra hemma och som inte kostar så förfarligt mycket! Det är ju så himla hemtrevligt med eget tillverkat fika!
Jag blev följare 92 pa bloglovin !
Gillade inlägget som nummer 8!
Jag tipsade pa FB: https://www.facebook.com/jenn.barbados/posts/398910870183131

2012-11-10 @ 17:25:13
Postat av: Caroline

Jag njuter av adventsbelysning och levande ljus i soffan med en bra film. Till det äts onyttigheter som sköljs ned med kanel/äppelte :-)
- Följer som nr.94
- Gillar inlägget som nr.9

2012-11-10 @ 17:33:23
Postat av: Carola L

Jag är med och en ledig dag i december då julpysslar jag och bakar i alla fall den första hälften av månaden!

Följer som #95 på BL och gillar inlägget som #10

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/november/limpistol.html

2012-11-10 @ 17:48:11
URL: http://mammamuh.blogg.se
Postat av: Linda

En ledig söndag ligger jag och drar mig i sängen innan frukost med levande jul. Sen en julfilm i pyamas innan en promenad med julmusik i öronen och titta på ljusbelysning. Middag med mer levande ljus och så hinns det säkert med en julfilm till innan man ska lägga sig :)

2012-11-10 @ 18:12:36
URL: http://livetifoton.blogspot.com
Postat av: Frida

Om det är snö och kallt ute tar jag med min dotter ut.
Skor på oss skridskor och åker på sjön. Efter en heldag
i kylan unnar vi oss något gott när vi kommer hem med
en klassisk varm choklad och lussekatt.

Till kvällen slappnar vi av med en julfilm och tar det lugnt.

2012-11-10 @ 19:49:36
Postat av: Titti skarp

Tjo
åker till en stuga och grillar och myser och mår gott
följer bloglovin
samt delat offentligt på min fb
hoppas på turen
Titti skarp

2012-11-10 @ 20:17:25
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

En ledig dag i december sitter jag gärna och julpysslar med barnen... med lussekatter och julmust - det är grejjer det!

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/november/amandasjul-2.html#comment
Följer på bloglovin (nr 97) o gillar inlägget (nr 11)

Kram Annika
[email protected]

2012-11-10 @ 21:57:59
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se
Postat av: Nathalie Eriksson

Svar : Julbakar :D
Bloggar självklart :) http://miniinatta.blogg.se/?tmp=616330
Följer dig på Bloglovin blev nr 98 :)
Gillar inlägget på Bloglovin :)

2012-11-10 @ 22:03:41
URL: http://miniinatta.blogg.se
Postat av: Maria

Slappar under en filt och kollar tv-serier, eventuellt med lite glögg för att förhöja stämningen.

2012-11-10 @ 22:24:01
Postat av: Annica L

Tar med barnen på julmarknad och julfika.

2012-11-10 @ 22:41:08
Postat av: Skrot svett och rock´n roll med Dieseldoris och Slavdrivarn

Julpysslar, bakar och bara är med mina nära och kära :)

2012-11-10 @ 23:58:30
URL: http://gymrattorna.blogspot.com
Postat av: jonny edwartz

Har precis flyttat nu i dagarna + kalas ggr flera denna månaden så i december blir det extra mycket mys o bus med familjen som består av sambo och en snart 2 årig dotter

2012-11-11 @ 01:34:03
Postat av: anette nordin

Hej! Jag pysslar och bakar med min dotter,hon älskar att baka pepparkakor och pepparkakshus.Gillar o delar på fb och hoppas på tur! mvh anette.

2012-11-11 @ 07:26:26
Postat av: Amanda

Jag pysslar och gillar att baka.

2012-11-11 @ 10:06:18
Postat av: Rebecca

tar gärna en fika på stan med goa vänner!

2012-11-11 @ 10:07:01
Postat av: Jenny

en ledig dag i december pysslar jag helst. gör julkort och små julklappar :)

2012-11-11 @ 10:28:46
Postat av: Maria

Då är jag ute på nätet och letar efter inspiration till mina pysselprojekt!

2012-11-11 @ 14:19:11
Postat av: Kristiina

En ledig dag i december ägnas åt pyssel med barnen, något nytt till hemmet, en och annan julklapp och små barndomsminnen! Till dofterna av nybakt och julmusik!

Ha en härlig kommande december!
Kristiina

2012-11-11 @ 15:36:56
Postat av: Magnus S

En ledig dag i december ordnas det mat åt fåglarna utomhus, det pyntas inomhus och så pysslar vi massor och dricker tomtebrus!

2012-11-11 @ 15:38:22
Postat av: Alexandras jul Nu är det jul igen

är med och tävlar! håller tummarna för mig=D

2012-11-11 @ 21:38:58
URL: http://alexandrasjul.blogspot.se
Postat av: Elina

På dagen så går jag ut och går i "skogen" och blir så glad över hur snön har lagt sej. På kvällen är jag gärna hemma hos mamma och pappa och pysslar med smsåsyskonen samtisigt som vi äter pepparkakor och lussekatter och lyssnar på julmusik av Carola som jag inte alls gillar, men det hör till julen.

Gillar inlägget på bloglovin som gillare 12
Blev följare 102 på bloglovin

2012-11-12 @ 11:29:16
URL: http://marklar.blogg.se
Postat av: Johanna Gustafsson

Julpysslar!

Först blir det julkort och julpynt och sedan när de lagts på posten går jag över till att göra glögg, apelsiner med nejlikor och röda band och skapar fina julgransdekortationer! Och slår in fantasifulla paket såklart!

Önskar att man hade fler lediga dagar, för hur ska man hinna allt man vill göra?!

2012-11-12 @ 11:34:47
Postat av: Jessica Widlund

Hej!En ledig dag i december blir det julkortsskrivande och pyntning av hemmet, pepparkaksbak och givetvis Carolas stämningsfulla julskiva i bakgrunden. Hoppas på vinst!!
Mvh Jessica

2012-11-12 @ 19:00:30
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Jag är inte med men har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/12/limpistol-1811/

2012-11-12 @ 21:26:35
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Janina

Bakar och pysslar med min son som trots sin ringa ålder på 9 månader visst kan med lite ( läs mycket) hjälp av mamma. Har alltid tusen projekt på gång och med en dremel limpistol kan jag lätt komma på tusen till :)

2012-11-12 @ 21:30:12
Postat av: Helena

Jag skulle julpyssla och göra julgodis och julbaka med mina tre barn. Älskar julens dofter och förberedelsser!

2012-11-12 @ 21:35:52
Postat av: Therese

En ledig dag i december blir det julbak för hela slanten, allra helst med hela familjen samlad. Tända ljus, julmusik i bakgrunden och alla underbara dofter från baket gör dagen till en fulpoängare!
Jag gillar inläget och följer bloggen sedan tidigare :)

2012-11-12 @ 21:52:43
Postat av: Loova (Lovisa Persson)

Jag är med! Det jag gör helst är att bakar, jag älskar att baka, bjuda och se glada miner! Och helst i fina burkar, lådor etc som jag själv gjort och dekorerat!

2012-11-12 @ 22:06:44
URL: http://loovap.blogg.se
Postat av: Madde

Hej jag är med och tävlar!
Har gillat inlägget och följer dig, blev den 103e eller om det var 104e som började följa.

Vad jag skulle göra en ledig decemberdag är att vara ute och leka i snön och åka pulka med mitt brorsbarn. Sen när vi kommit in blir det varm oboy och smörgåsar framför tvn och kollar på någon rolig film.
Om inte det skulle jag nog ha bakat eller pysslat och ha våran kamin tänd så man hör hur det sprakar sådär mysigt :)

2012-11-12 @ 22:15:38
Postat av: Hannah

En dag i december så hänger jag nog med mina kompisar och leker snöbollskrig - om det är snö såklart! ;) Annars är jag nog hemma med en tekopp i handen och sitter framför en mysig film! :)

2012-11-12 @ 22:27:33
URL: http://hannahhm.blogg.se
Postat av: Mathilda

Vill gärna vara med och tävla :) En ledig dag i december kryper jag upp i soffan med en kopp varm nyponsoppa och en god bok och bara njuter. /Mathilda ([email protected])

Postat av: jennifer

Jag är med och tävlar och tar 1 lott.
En ledig dag i december så vill jag stänga in mig i mitt rum, julpyssla och lyssna på mina favorit jullåtar!

2012-11-13 @ 15:50:44
Postat av: Katarina

Jag julpysslar, lyssnar på lite skön musik, bakar något gott. Sedan går jag ut en stund med min son och leker (i snön om det finns någon?). :)

2012-11-13 @ 17:23:23
Postat av: Annica

Ligga i soffan och äta pepparkakor med dottern :) + ut och åka pulka!

2012-11-13 @ 17:43:57
URL: http://anniicanilsson.blogg.se
Postat av: Emilia - Ung mamma till Tatum Angel.

Jag är med :)
Är det snö så är jag självklart ute & leker i snön tills jag är jättekall & genomblöt! Älskar snö :D

2012-11-13 @ 20:49:51
URL: http://eemijji.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är med och tävlar.

En ledig dag i december tillbringar jag allra helst med mina underbara barn. Inne med lite bus och lek, eller ute - med lite bus och lek.

Har tipsat och länkat på FB (Emma Elliott, ww.facebook.com/emma.elliott.5815)

2012-11-13 @ 21:29:28
URL: http://www.tassavtryck.greatwolfgallery.com
Postat av: Lindah

jag är med.

1. en ledig dag i december? blir inte så mycket ledigt innan jul när man jobbar med catering. men om jag har en ledig dag så försöker julstöket med bak, matlagning, julklapps shopping medmera hinnas klart. för barnas skull!

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/november/dremel-limpistol.html#comment

2012-11-13 @ 21:49:58
URL: http://tavlingstipsarna.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag är gärna med :)

En ledig dag i december hoppas jag på solsken så att jag kan ta en långpromenad i snön, sen skulle jag göra min hemgjorda och otroligt goda korv! Det tar lite tid så man kan behöva en ledig dag till det :)

2012-11-13 @ 23:02:06
Postat av: Jeanette

Då sitter jag gärna och slösurfar på datorn medan jag lyssnar på julmusik och dricker julkaffe (eller glögg).

2012-11-13 @ 23:28:31
URL: http://nattstad.se/gratistokig
Postat av: Nathalie

En ledig dag i december spenderar jag ute i snön medans det är ljust ute. Sedan när mörkret faller på spenderar jag resten dagen i myskläder i soffan tillsammans med min pojkvän och varm choklad och lite äggmackor framför någon härlig film eller tv-serie. :-)

2012-11-14 @ 03:08:13
URL: http://natthalitens.devote.se/
Postat av: erika

Bakar pepparkakor medan jag dansar runt och lyssnar på julmusik.

2012-11-14 @ 13:09:24
URL: http://www.hedgehogdesign.svensk.nu
Postat av: erika

länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

2012-11-14 @ 13:10:28
URL: http://www.hedgehogdesign.svensk.nu
Postat av: Anna

En ledig dag i december skulle jag lägga julen lite i sky undan och bara njuta av min familj. Hitta på något roligt som inte alls hörde julen till.

Denna vinst skulle uppskattas av min man då jag alltid lånar hans och "glömmer" lämna tillbaka den... ;-) Då jag är en pysseltjej.

2012-11-14 @ 16:31:15
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

jag myser med min underbara familj, går ut i pulkabacken och tar med varm choklad, bygger snögrottor, snögubbar och snölyktor. Sen när det börjar bli för mörkt går vi in och kryper ner i soffan framför julkalendern men en varm och mysig film. Vinner jag denna kanske vi även hinner med lite julpyssel på våran lediga dag! :)

*Följer dig 106
*Tipsat här: http://caroliinea.blogg.se/tavlingar/2012/november/vinn-en-dremels-glue-gun-930.html#comment

2012-11-14 @ 21:11:40
URL: http://caroliinea.blogg.se
Postat av: Emma

Är gärna med och tävlar! =)

Jag älskar att vara ute och ta vara på den friska luften som finns uppe i Norrland! Grilla ute med varm choklad och limpmacka med korv på, åka pulka och sparka på isen! Det är så otroligt mysigt och helt klart det bästa jag vet med vintern!

Följer bloggen (107)
Gillar inlägget (15)

Jag har tipsat i min blogg:http://kiwigiirl.blogg.se/2012/november/tavling-limpistol.html

2012-11-14 @ 23:50:19
URL: http://kiwigiirl.blogg.se
Postat av: Mrs Buchholtz

Är gärna med! Blev ny följare av din blogg idag, försökte gilla inlägget men hittade det inte nu. Kul med en ny blogg att följa :-)

En ledig dag i December så packar jag helst picknickkorgen, pälsar på oss vuxna och barnen bra kläder och ger oss ut i skogen på utflykt med hundarna. Barnen älskar att vara i skogen och vi också. Vi brukar grilla korv och träna hundarna :-)

2012-11-15 @ 14:55:20
URL: http://Mrsbuchholtz.blogspot.com
Postat av: Karoleen

En ledig dag i december så spenderar jag dagen med min make, eftersom det är en sån där supervinter dag, med någon meter snö, solsken och -10 grader, så går vi en riktig långpromenad ute i naturen.

Därefter tar vi bilen in till stan och sätter oss på stans mysigaste café och värmer händerna på varsin kopp varm choklad... När vi ändå är i stan, passar vi på att gå hand i hand genom staden och handlar julklappar, tittar i skyltfönster och njuter av varandra och den fantastiska tiden på året. En sen lunch/tidig middag äter vi på stans mysigaste resturang. Vi äter och dricker gott och fyller själen med lycka...

När mörkret faller promenerar vi vidare genom den ljusupplysta staden mot julmarknaden där vi insuper mer av den fantastiska glädjen som hör julen till... Efter många timmars strossande hand-i-hand, tar vi oss hemmåt och väl hemma tänder vi brasan och sätter på en bra film och bara njuter av varandra....

Det är en perfekt december dag för mig =)

Följt din blogg på Bloglovin och gillat detta inlägg.

2012-11-16 @ 09:19:51
URL: http://karoleen.se
Postat av: Jul hos Linda

(Är följare på Bloglovin)

Jag stiger upp tidigt, ser på julkalendern och äter en stor frukost i min ensamhet. Ljusen är tända och julteet doftar härligt. Sedan tar jag en promenad i ett förhoppningsvis vitt vinterlandskap och bara känner längtan komma. Senare sätter jag mig gärna vid symaskinen eller fattar tag i saxen och börjar pyssla :)

2012-11-16 @ 09:27:08
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: Emma Johansson

En ledig dag i december börjar jag dagen med att sätta igång ett långkok, kanske kalops eller en lågtempererad lammstek. Sen tar jag gärna en långpromenad i snön (om vi nu får någon snö här i Skåne). När jag kommer in värmer jag mig med lite glögg och pepparkakor innan jag sätter igång och bakar något, saffransbullar tex. Sedan dukar jag och fixar till mig och det sista på middagen innan gästerna kommer.

2012-11-16 @ 12:41:32
Postat av: Pockethexan

Nu har jag gjort allt o då blir det väl 5 lotter? Du hittar din tävling på min blogg där jag har skrivit om den.

Som den Pockethexa ja e så självklart kryper jag upp i mitt kuddhörn med en kopp av ett adventste jag tycker så mycket om o så läser jag en härlig julinspirerad bok som tex. Rosamunde Pilchers "Vintersolståndet"...o sen syr jag klart mina jul-Tildadockor!!!

Kramis från en pysslande Pockethexan som välkomnar alla som vill ha el. lämna boktips på min blogg!
Ses!?

2012-11-16 @ 13:14:38
URL: http://pockhexorna.blogspot.com
Postat av: Annika Nilsson

En ledig dag i december så sitter jag och njuter av alla fina julklappar jag redan tillverkat ;) Och lyssnar på julmusik och dricker glögg!

Jag har delat och tipsat om tävlngen på FB!

Postat av: Eva

En ledig dag i december så tänder jag lite ljus och kryper upp i soffhörnet och tittar på en bra film :)

2012-11-16 @ 18:13:38
Postat av: Marina Falegren

Jag julpynta och bakar med barnen, just en perfekt dag i juletid

2012-11-17 @ 09:03:49
Postat av: Madelene

Familjen går ut i skogen och plockar kottar och pinnar å varje år vi kommer hem med allt så kommer jag på att jag inte har någon limpistol

2012-11-17 @ 11:58:27
Postat av: Ida B

Hej!

Det jag gör helst är att julpyssla och julbaka med barnen. Givetvis med julmusik i högtalarna för stämningens skull. Åh vad jag längtar nu =)

- Följer numera din blogg via bloglovin
- Gillade inlägget som nr 17

Hoppas!

Mvh
Ida B

2012-11-17 @ 20:46:31
Postat av: Caroline S

Då sätter jag mig och julpyssla med min dotter. Förra året gick vi ut och plockade röda bär som vi trädde på ett snörre och hängde upp i vår kristallkrona tillsammans med granris. Vi målade även kottar i silver som vi hängde upp i glittersnörren. Och självklart klassiken, apelsinen med nejlikor :)
Eller blir det julbak med dottern med mysig gammaldags julmusik.
Eller också pulkåkning och lek i snön.
En sak är säkert och det är att jag spendera den lediga dagen med min dotter, december månad är till för barnen. Och det som gör mig lyckligast i december månad är ett barnskratt. Barnskratt gör mig varm inombords :)

Kram Carro
[email protected]

2012-11-18 @ 11:14:04
Postat av: Linda Persson

En ledig dag i December spenderar jag med mina barn. Vi bakar, myser och pysslar. Och har snön kommit tar vi en tur i pulkabacken.

Mvh Linda
[email protected]

2012-11-18 @ 16:03:44
Postat av: Anders Bjurhammer

En ledig dag i december tänder jag ljus, lyssnar på julmusik och julpysslar med något: bakar, pyntar eller gör juldekorationer. Sen tar jag en promenad el går på gymmet och efter det blir bastubad!
På kvällen tittar på en mysig julfilm el läser en rolig bok.

2012-11-18 @ 16:50:19
Postat av: E-L

En ledig dag i december så bakar jag gärna lite julgodis eller gör egna julkort.

2012-11-18 @ 19:12:58
Postat av: Kerstin

Sover länge och slappnar av
för att orka leva upp till julens krav.

2012-11-18 @ 21:24:05



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.