TÄVLING!

 
Nu kör jag igång den enligt mig bästa tävlingen detta år. Ni har nu chansen att vinna hela tre (!!) verktyg från Bosch. Förutom att dom går att använda "som vanligt" så har det även tagits fram ett julpyssel där verktygen passar. Ni hittar pysslet "Pepparkaksgubben" längst ner i detta inlägg. Priset är som sagt värt cirka 2700 kronor och är för övrigt en helt perfekt julklapp också.
 
För att läsa mer om sticksågen, klicka HÄR.
För att läsa mer om skruvdragaren, klicka HÄR.
För att läsa mer om limpistolen, klicka HÄR.
 
 
TÄVLINGSREGLER
 
För en lott:
- Skriv en kort motivering till varför just du ska vinna dessa verktyg från Bosch
GLÖM INTE MAILADRESS!
 
För fler lotter: (Varje sak ger en extra lott, max tre lotter)
- Berätta om tävlingen på din blogg/facebook/twitter och länka till Amandas jul
- Följ mig på bloglovin (Skriv om du redan gör det, så får du självklart en extra lott!)
 
 
 Tävlingen avslutas lördag 8/12 2012
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Monica

Aldrig rådlös kommer jag att vara,
om jag i fickan har verktyg så många,
allting kan jag nästan klara,
även de problem som är hopplöst vrånga.

God Jul /Monica

2012-11-26 @ 09:14:12
Postat av: Johanna

Följer redan dig på bloglovin :)
Jag skulle bli så glad om jag vann detta verktygskit då min pappa jobbar som snickare & jag hade då gett det kitet i julklapp, tror verkligen han skulle bli superglad då! :)

2012-11-26 @ 09:18:02
URL: http://jwes.shapemeup.se
Postat av: Emmelie

Detta skulle vara perfekt för mig och min lilla familj. Min son fyller ett i januari så detta är första julen jag vill pyssla och fixa hemma inför julen. Jag vill jätte gärna lära sonen hur kul det kan vara att pyssla tillsammans och det vore kul om allt pyssel man har om tio år har en historia, inte bara vart man köpt de.
Dessutom har vi nyligen blivit husägare så verktygen kommer användas till mycket mer än julpyssel :)

2012-11-26 @ 09:18:22
URL: http://zakkis.blogg.se
Postat av: Hanne

Hej!
Skulle jätte gärna vinna dessa för att kunna ge till min pappa i julklapp, skulle vara den perfekta julklappen till honom!
Följer dig på bloglovin.

2012-11-26 @ 09:20:07
Postat av: veronica hedlund

åhhh jag vill jätte gärna vara med och tävla om dessa braiga saker att ha hemma. om jag vann skulle jag ge dom till min kära man i julklapp och då skulle han kunna fixa massa bra saker här hemma som behövs plus göra pyssel med våra 3 godingar.

jag har länkat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-verktyg-fran-bosch/

har även delat på facebook (veronica hedlund)

följer dig redan på bloglovin..

kram veronica

2012-11-26 @ 09:29:44
URL: http://www.minbebis.com/blogg/inka/
Postat av: Maria W

Vi har bestämt oss för att ta tag i en renovering som legat på hyllan länge nu inför julen och jag har bestämt mig för att den här gången ska jag inte "låta karlarna fixa det där själva", utan nu ska minsann jag vara med jag också! Det ser jag faktiskt fram emot och vad vore väl mer perfekt än att också ha de verktyg jag vet att vi behöver (sticksågen och skruvdragaren särskilt för det vet jag att vi lånade av andra sist). Så därför vill jag jättegärna vinna så att hemmet blir extra julfint!
Har tipsat på min FB!

2012-11-26 @ 09:44:20
Postat av: Meela

Detta kit våre toppen till min käre gubbe i julklapp efter som våra lille familj växer (förhoppningsvis till helgen) och ett nytt kök kommer att behövas byggas upp. Med dessa våre det alltid snäppet lättare! Sedan behöver även jag lite hjälp av lite starkare saker än mina händer vissa gånger, med lite batteri styrka kan man komma långt :D

Jag följer dig på bloglovin redan och kommer alldeles strax lägg ut detta min blogg med!

Kram

2012-11-26 @ 10:08:09
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu
Postat av: Jul hos Linda

Jag följer dig på bloglovin sedan tidigare.

Jag skulle ge min pojkvän dessa i julklapp, han har en utbildning inom snickeribranschen och jobbar tillsammans med sin pappa som husbyggare. Det hade varit den perfekta julklappen, som ju dessvärre är helt utanför min budget för tillfället. Hoppas på vinst :)

2012-11-26 @ 10:32:40
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: Josefin

Åh vad kul tävling! Detta kit skulle vara toppen! Min pappa är en riktigt snickarfantast och det skulle vara så underbart att kunna ge honom en uppdatering till snickarlådan. Detta är dessutom något han skulle behöva, så han skulle bli så glad! Sen är det ju bara ett plus att jag kan smyga in lite då och då för att låna dem, så att även jag kan göra de där fina pepparkaksgubbarna. Blir himla svårt annars då vi bara har en vanlig hederlig såg som man bara sågar fel med, och dessutom tycks det aldrig bli fint med en sån.

Sen är det ju bra att ha någon i min närhet som har dessa verktyg då det snart är dags för mig att flytta hemifrån. Så nu håller jag tummarna!

2012-11-26 @ 10:53:41
Postat av: Josefin

Och juste, jag följer dig redan på bloglovin!

2012-11-26 @ 10:54:00
Postat av: Anneli P

Skruva, såga och limma är alltid kul,
och extra roligt är det att göra hemgjorda presenter till jul.
Men utan bra verktyg är det inte så lätt,
att skruva och såga rakt och rätt.
De tre verktygen från Bosch skulle jag vårda ömt,
jag har alltid om egna proffs-verktyg drömt!

Jag har berättat om tävlingen på min facebook-sida.

2012-11-26 @ 11:02:12
Postat av: Therese S

Jag skulle vilja vinna dessa för att ge till min man i julklapp. Han älskar att jobba i trä men verktygen vi har idag är under all kritik så resultaten blir inte som han vill. Han skulle vilja bygga så mycket till våra barn men tröttnar när verktygen klyddar. Han har funnits i mitt liv i 11,5 år, sedan vi var 14 och 17, och idag är vi gifta och har två små underbara barn. Under dessa 11,5 år har han hjälpt mig genom depression och annat tråkigt och aldrig vikt av. Därför vill jag ge dessa till honom, min tur att skämma bort honom :-)

2012-11-26 @ 11:09:28
Postat av: yaiza aho

Vi har precis blivit med kollonistuga, och där fanns en hel del pyssel att göra :-) dessa skulle passa perfekt att ge till gubben i julklapp.

2012-11-26 @ 11:10:40
URL: http://www.blogg.loppi.se/blingmorsan
Postat av: Elin

Jag har precis gått och blivit med etta, mitt första egna boende där jag bara myser runt och njuter hela dagarna. Med en studentbudget är det dock inte för lätt, verktyg till renovering och en dammsugare står överst på önskelistan vilket inte är det roligaste man kan tänka sig kanske... jag skulle därför bli superglad om jag lyckades vinna dem här maskinerna!! Nu ska jag iväg och inhandla julpynt! Kramkram!

2012-11-26 @ 11:52:26
URL: http://journalistdrommen.blogg.se
Postat av: Marit E

Har alltid renoveringsprojekt på gång i mitt hus och med bra verktyg går allt så mycket lättare!

Följer dig redan på Bloglovin!

2012-11-26 @ 12:02:05
Postat av: Emma says

Jag ska flytta till en ny lägenhet den 21 december - precis över julhelgen. Det är lite miss i tajmningen att flytta just då, men måste man så måste man :) Då skulle jag bli väääldigt glad och hjälpt av lite bra verktyg. Det skulle givetvis också vara kul att faktiskt utveckla sitt pysslande och använda verktygen till det också!

Jag följer dig redan på bloglovin :)
min mail: [email protected]

2012-11-26 @ 12:17:21
URL: http://emmasays.se
Postat av: Alexandra

Jag är jätte gärna med!

Jag tar tre lotter!

Jag skulle vilja vinna dessa till min flickvän i julklapp, hon har sedan länge velat skaffa sig ett par bra verktyg men då de kostar ganska mycket har det inte blivit av. Vi har bott i vår lägenhet ganska länge nu och känner att det är dags att få den i ordning, dessa skulle verkligen hjälpa till!

Jag följer dig sedan innan på bloglovin!
Jag har delat på min blogg: http://alexandratkauc.blogg.se/2012/november/tavlar-hos-amandasjul.html

2012-11-26 @ 13:20:42
Postat av: Caroline

Jag skulle vilja vinna dessa till min sambo i julklapp, vi har inte råd att köpa bra verktyg och jag skulle verkligen vilja överraska honom med dessa.

Följer dig redan på bloglovin

2012-11-26 @ 14:27:06
URL: http://kiwisens.blogg.se
Postat av: Linnea


Jag skulle vilja vinna dessa till mina fina föräldrar i julklapp. De bor i ett hus på landet som är i stort behov av renovering och eftersom de inte har så mycket pengar, skulle detta vara en perfekt julklapp då de skulle kunna göra det mesta själv!
Dessutom genomgick min pappa en hjärtoperation för ett par år sedan och har nu blivit så pass frisk att han äntligen kan fixa lite hemma - något som är en stor hobby för honom. Därför skulle jag vilja ge honom dessa verktyg i julklapp! :)

2012-11-26 @ 16:47:07
URL: http://neasjul.blogg.se
Postat av: Johanna

Om du läser inlägget som jag skrev i oktober så förstår du att jag vill vinna: http://johannasjulblogg.blogspot.se/2012/10/onskelista.html
Jag har nyligen renoverat hallen och med dåliga verktyg är det inte lätt...
Jag följer dig på bloglovin och jag skriver ett inlägg på min blogg!

2012-11-26 @ 19:04:19
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Annchistin Holmlund

Vår farfar älskar att pyssla på och bygga olika saker men de verktyg han har håller på att vara gamla och slitna.De här verktygen skulle vara en fantstisk julklapp till honom som han skulle bli mycket glad över.
//Annie

2012-11-26 @ 19:31:35
Postat av: Anita B

jag citerar min älskade gubbe,
-Bra verktyg kan man aldrig få för mycket av!!!

Hoppas du får en trevlig jul!
//Anita

2012-11-26 @ 19:53:09
Postat av: Emilia - Ung mamma till Tatum Angel.

Är med :)
Skulle nog behålla det själv då jag borde börja samla grejjer till mig själv.. då jag förhoppningsvis får eget boende snart :p
Tipsat: http://www.facebook.com/emiliaeemijji/posts/531112993568185
Följer dig redan!

2012-11-26 @ 21:32:18
URL: http://eemijji.blogg.se/
Postat av: SANNA ALM


Hej och vad kul med en tävling =)

Jag skulle supergärna vilja vinna dessa verktyg för att kunna ge bort till min pappa i julklapp. I snart 10 år har han hållit på att renovera och bygga om en gammalt hus. Han har kämpat,varje dag efter jobbet har han åkit dit och fixat och donat. Snart är en våning klar, så han kommer snart att flytta dit. Men så har han en övervåning kvar och för att ge han mer energi skulle dessa presenter passa perfekt. Han skulle bli superglad och jag tycker verkligen han är värd det!


Vänliga Hälsningar Sanna

[email protected]

2012-11-26 @ 21:40:39
Postat av: Anja

Jag vill gärna vara med och tävla. Är så trött på att "låna" verktyg av min man. Nu önskar jag egna så min dotter och jag kan pyssla.

2012-11-26 @ 21:43:16
Postat av: Emmy April Sultan

Jag har en morfar som är så himla snäll mot mig så jag skulle så gärna vilja ge honom något som han kan ha användning för. Han är 87 år gammal och är piggare och gladare än mig! :) Ett riktigt mirakel, jag tycker han är värd att vinna denna tävlingen eftersom han är världens bästa morfar.

2012-11-26 @ 22:16:57
Postat av: Linn Eriksson

Åh vad dessa kvalitets verktyg skulle underlätta pysslandet... Riktigt känner hur det kliar i fingrarnaav inspiration :-D

2012-11-26 @ 23:05:56
Postat av: Louise

Igår dog stickståg och jag tänkte -shit,
hur skall jag nu bli klar med golvet mitt?
Knäpper mina händer och ber,
att det ett mirakel kommer och sker.

2012-11-26 @ 23:23:18
Postat av: Amanda Bach

Skulle vara perfekt med dessa verktyg då jag fick ärva en sommarstuga efter min mor. Den är i renoveringsbehov och då behövs en massa olika verktyg och tillbehör. Min sommar skulle bli räddad av en färdig stuga :)

2012-11-26 @ 23:35:45
Postat av: Alice

Våren 2012 flyttade min familj in i ett renoveringsobjekt, och såhär ett halvår senare är nästan allt färdigt förutom nästan det viktigaste; badrummen. Min pappa har gjort allt själv och är nu i behov av nya verktyg eftersom de gamla blivit alldeles utslitna. Dessa tre verktygen skulle vara helt fantastiska att vinna och ge honom i julklapp, jag tror han skulle bli såååå glad då byggarbete är en sorts hobby för honom, plus att vi skulle spara pengar inför framtida renoveringar ;)

Älskar för övrigt julen och går ofta in på din blogg, blev jätteglad när jag såg den här tävlingen!

2012-11-26 @ 23:37:56
Postat av: Mrs Buchholtz

Åh hoppaa hoppas på tur denna gång!
Jag och min man och våra 3 barn kommer att flytta till ett gammal hus nästa år. Vi har trots det inte mycket pengar och huset har en del fix som behöver fixas ;-) En del verktyg har vi men ingen sticksåg och ingen skruvdragare så vi skulle bli så tacksamma om vi vann det! Jag skulle älska limmpistolen så jag och barnen kunde göra lite mer avancerade pyssel.

Håller tummar och tår för att vi vinner.

Just det två lotter vill jag ha då jag följer dig via böoglovin och gillade inlägget för att det var en sån br tävling. Nummer 3 att gilla.

[email protected]

2012-11-26 @ 23:42:04
URL: http://Mrsbuchholtz.blogspot.com
Postat av: Lotte

När min son flyttade 70mil norrut då tog han förståss med sig sin skruvdragare, som vi hade lite delad vårdnad av.Så här är jag nu med trötta gamla armar.

2012-11-26 @ 23:43:27
Postat av: Matilda

Att fixa klappar till killarna i familjen ger mig alltid huvudbry.
Ett år fick jag för mig att fem fula grytlappar sy.
Kanske kan ena brodern nu en limpistol få.
Undrar om hans trasiga knä kan lagas då?
Sticksågen kunde sambon gärna få under granen,
så han kan kapa den skäggiga manen.
Skruvdragaren skulle jag nog själv gärna behålla.
Bland skruvarna på väggen vill jag sålla.

Följer dig på bloglovin och är följare nr 166.

Mvh Matilda

2012-11-26 @ 23:49:36
Postat av: Louisa Johnsson

Hej!
Vill självklart vara med o tävla! Har delat på FB och är nr 167 på bloglovin!

En sådan perfekt julklapp till min älskade far,
dessa fantastiska verktyg han mer än gärna tar!
Han ställer alltid upp och finns hela tiden där,
han är mig så fantastiskt och otroligt kär!
En sticksåg och skruvdragare han verkligen behöver,
om han ska hjälpa mig och snickra framöver! :)
Får han dessutom en limpistol?
Då blir han ju riktigt cool!
Jag håller tummarna, hoppas och tror
att jultomten nu hittar dit där jag bor!

God Jul
Mvh
Louisa Johnsson
[email protected]

2012-11-27 @ 00:23:18
Postat av: Petra Christensen

För Amandas jul mitt hjärta bultar och slår,
man kretivitet, tips & härliga idéer får!
Med dessa verktyg från Bosch man kan fixa och greja,
till vår renovering vi behöver dem starkt kan man säga!
Limma, skruva, såga och allt blir fantastiskt bra,
ett verktygskit i julklapp från Bosch vill jag verkligen ha!

Jag har skrivit om tävlingen på facebook och följer dig på Bloglovin såklart! :)

2012-11-27 @ 07:09:20
Postat av: Lasse

Detta set skulle säkert duga
till min pysslande fruga
(så jag kunde få sitta i lugn och ro i vår stuga)

2012-11-27 @ 07:50:35
Postat av: Malin Hedlund

Jag kan inget hemma göra,
men med dessa verktyg är det bara att tuta och köra.
Såga, skruva och limma,
jag kommer att få huset att glimma.

2012-11-27 @ 08:21:37
Postat av: Elina

Jag och min pojkvän har bott i samma lägenhet i tre år och det enda vi fått upp på väggarna är EN hylla. Det enda i verktygsväg vi har är "baslådan" från IKEA, med hammare och skruvmejsel. Vill så gärna få hemtrevligare här, speciellt nu när julen närmar sej!

Följer dej redan via bloglovin :)

2012-11-27 @ 08:28:55
URL: http://marklar.blogg.se
Postat av: Solbritt

Jag behöver verkligen en skruvdragare. Har ont i axlarna och är svag i händerna så allt jag ska göra är jättesvårt.

2012-11-27 @ 08:31:06
Postat av: Filip

Som pysseltokig liten tomtenisse till många brorsdöttrar vill jag förgylla julen förevigt med magiska pepparkaksgubbar i enormt format. Ätbara eller ej, lämnar de garanterat en magisk eftersmak i mun.

2012-11-27 @ 08:34:32
Postat av: christina olsson

Det skulle behövas lite värktyg nu ska vi göra fint till jul

2012-11-27 @ 08:43:19
Postat av: Annica L

Vill så gärna bygga ett lekkök till dottern men tyvärr har vi inte verktygen vi skulle behöva.
Framför allt skulle vi behöva en sticksåg både till det och till att färdigställa lekstugan.

2012-11-27 @ 09:00:02
Postat av: Andreas

En perfekt julklapp till mannen med tummen mitt i handen!

2012-11-27 @ 09:16:14
Postat av: Kim

Jag vill vinna för att jag vill kunna "reda mig själv"! Jag åker alltid och lånar verktyg hos pappsen när nåt ska göras, ofta lånar jag även honom eftersom jag knappt vet hur jag hanterar dom. Jag behöver egna grejer så jag kan börja göra saker och ting själv, så enkelt är det! Detta är en riktig drömvinst! Jag har en massa planer, men kan lixom inte utföra dem.

Delar på facebook - https://www.facebook.com/kim.falkenstrom

Gillar på bloglovin sen innan :)

2012-11-27 @ 09:19:31
Postat av: zipp

ska fixa på sommarstugan så dessa vore bra att ha

2012-11-27 @ 09:21:43
Postat av: Mats

Men frus beställningslista är lång,
men jag har inte en endaste tång,
så vägen till resultat är lång.
Men med detta paket kommer jobbet gå som en sång.

2012-11-27 @ 10:31:01
Postat av: malin granberg

De är väldigt användbara,
då jag händig vill vara.
Dock inga pengar kvar,
så hoppas på ett positivt svar.

2012-11-27 @ 10:32:47
Postat av: Jennie Holmér

Huset vi vill ha behöver vi renovera,
jag som lovat att inte makens verktyg röra nå mera.
Vinner jag detta kan jag göra massa saker själva
jag skulle bli som en liten fixar älva.

2012-11-27 @ 11:09:59
Postat av: Nadia

Sonens inredning den är mäkta trist,
och vi vill tillsammans hans drömrum skapa.
Killen har idéer och jag en massa list,
men saknar något att med skruva och kapa...
Skulle verktygspaketet passa? Ja men visst!

Jag har tipsat om tävlingen på fb och följer dig på bloglovin.

2012-11-27 @ 11:43:15
Postat av: Ing-Marie

Inte bara en julklapp till mannen - utan en investering. Tänk att han inte längre kommer kunna skylla på att han inte har rätt verktyg ;)

2012-11-27 @ 12:33:44
Postat av: qat

Jag blev nr 4 att gilla inlägget på Bloglovin' och här har jag bloggat: http://softkitty.bloggplatsen.se/2012/11/27/9060375-vinn-verktyg-fran-bosch/

Jag skulle helt enkelt vilja vinna dessa fina verktyg för att jag vill vara självständig. Är riktigt trött på att alltid behöva vänta på pappa, brorsan eller pojkvännen för att kunna fixa i hemmet. Så de här maskinerna skulle jag definitivt behålla själv! ;)

2012-11-27 @ 13:21:20
URL: http://softkitty.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna Gustafsson

Att pyssla ensam tycker jag inte är kul.
Lik förbannat jag gör det vareviga jul.
Glitter och band är ej i min killes smak,
ej heller julkort eller pepparkaksbak.
Men med verktyg som dessa kan vi vända denna skjuta,
han blir frälst av pyssel och kommer aldrig sluta!
Så tomten jag ber dig, skicka dem hit,
jag aldrig mer ensam i mitt juleslit =)

/Johanna G
[email protected]

2012-11-27 @ 13:22:59
Postat av: Elisabeth

3 Lotter :-)

• Åh, vad jag skulle vilja vinna dessa. Jag är en sådan person som i vanliga fall låter alla andra gå före. Men dessa skulle faktist bli en julklapp till mig själv. Jag har haft planer länge på att inreda ett rum i källaren till ett pysselrum. Då skulle det äntligen bli av. Då skulle alla mina pysselidéer kunna bli till verklighet. Självklart skulle sambo och våra tre barn få vara med, hur mysigt som helst.


• Delar på Facebook

• Följer på Bloglovin

Håller tummarna, tokhårt :-)

Elisabeth
[email protected]

2012-11-27 @ 14:07:38
URL: http://lillategelhuset.blogg.se
Postat av: Lina

Jag har alltid problem med att hitta julklappar till min sambo eftersom han aldrig önskar sig något. Men han gillar att snickra och pyssla på sin fritid så jag tror att detta skulle bli en perfekt julklapp till honom och att det är något som han skulle önska sig.

2012-11-27 @ 14:27:25
Postat av: Jenny

nu har vi tagit över familjens gård,
men till bosch verktyg har vi inte råd.
här behöver renoveras överallt,
just nu börjar det bli dragit och kallt..
Amanda-ge mig en härlig jul,
sticksåg, skruvdragare och limpistol vore kul!

2012-11-27 @ 14:47:06
Postat av: Tatyana

Vi har precis köpt hus och flyttat in med två små döttrar. Det är mycket att göra för att komma i ordning, men med en 2-åring och en femveckors hemma hinner jag inte få mycket gjort på dagarna. Om jag vinner kan jag hjälpa sambon på kvällen med allt som behöver göras, och jobbet blir klart dubbelt så fort. Vore underbart att få ordning hemma, så vi kan få det hemtrevligt och mysigt till vår första jul i huset.

2012-11-27 @ 14:55:30
URL: http://minbebis.com/blogg/lillalady/
Postat av: Erik

Den 24:e december i år kommer att bli extra kul,
då ska jag och min nyfödde son fira vår första jul.
Det kommer bli första julen då jag inte är yngst i vår släkt, vilket medför en "mindre klappar till Erik" effekt. Så därför vill jag Amanda och Bosch be, att ni tre julklappar till mig kan ge. Det skulle bli en jul som jag för evigt skulle komma ihåg, den första med grabben men också tack vare en skruvdragare, limpistol och sticksåg.

2012-11-27 @ 18:12:56
Postat av: Emma Karlsson

Som nybliven husägare är det mycket som man plötsligt behöver
Som nybliven mamma är det sällan några pengar över
Det är ekande tomt i vår verktygshylla
Tänk att med paketet från Bosch tomeheten kunna fylla!

2012-11-27 @ 18:20:01
Postat av: Pockethexan

Vilka underbara verktyg o tänk en sådan helt otrolig att det är tre saker för jag har tre tonårsbarn som alla tre önskar sig verktyg i julklapp.
Dottern är en storpysslare av rang o en limpistol står överst på listan.
Mellansonen är en som älskar trä o behöver kapa o såga.
Äldstasonen är en som behöver en skruvdragare till sina elprojekt som han håller på o bygger.

Har ingen fb. men länkar på min blogg, 2 lotter för mig.

Kramis från en Pockethexa som skulle bli så lycklig ifall jag fick göra mina barn glada <3!

2012-11-27 @ 18:31:42
URL: http://pockethexorna.blogspot.com
Postat av: Pockethexan

Ops jag glömde tala om att jag även är följare av dig på Bloglovin. betyder det en lott till?

Kramis igen från Pockethexan!

2012-11-27 @ 18:34:54
URL: http://pockethexorna.blogspot.com
Postat av: siddika shereef

Kan själv, säger svärmor, och fixar det mesta.
Men hjälp kan va bra och behövs av dom flesta.
Med denna så skruvar du skruvarna lätt
och ingen kan säga, du gör på fel sätt
god jul och gott nytt år önskar jag "Amanda"

delat på fb och twitter.

2012-11-27 @ 19:29:03
Postat av: Linda H

För att jag till det nya året ska
kunna genomföra en rivstart där jag slutför
alla mina pågående projekt med hjälp av
riktiga verktyg.

2 lotter, bloglovin + FB.

2012-11-27 @ 20:52:27
Postat av: Per Hallberg

Om man inte är bra på att rimma
får man nöja sig med att såga och limma
man får ej vara alltför pretentiös
när man går runt med någon skruv lös!

2012-11-27 @ 21:08:51
Postat av: Johanna VL

Detta vill jag ge min make i jul
bara för att vi ska slippa allt strul
När det ska läggas golv och sågas list
Att låna verktyg jämt känns alltid trist
Och han förtjänar rejäla don
för han är en alldeles underbar person

2012-11-27 @ 21:25:08
URL: http://paucisverbis.blogg.se
Postat av: annsofi

jag har nytta av denna pryl hema i mitt hem man behöver ha det när man sätter på saker som man inte vill skruva för hand

2012-11-27 @ 23:39:47
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

För att jag är trött på att behöva låna saker och vara beroende av andra, anpassa mig efter andra, jag vill kunna göra det som behövs själv. Det finns få saker som jag tycker om så mycket som att snickra och pyssla och detta är något jag önskat mig i flera år, nu är jag för gammal för att få julklappar och våran ekonomi tillåter inte riktigt dom utgifterna. :)

Tipsat i min blogg:
http://caroliinea.blogg.se/tavlingar/2012/november/tavla-om-verktyg-fran-bosch.html#comment

Jag följer dig redan på bloglovin så jag gillade inlägget som nr 6 istället! :)

2012-11-28 @ 00:39:57
URL: http://caroliinea.blogg.se
Postat av: Diana

Hade vart helt underbart att få nya roliga och bra maskiner för hemma pyssel

Delat på fb

2012-11-28 @ 03:04:47
Postat av: Maria

Jag får ständigt låna pappas verktyd vilket stör både honom och mej så det vore perfekt med egna. Inte minst limpistolen då man måste limma upp lister hos mig, väggarna är av sk. grusbetong.
Sticksågen skulle behövas när det är dags att lägga klickgolv i resten av lägenheten, har redan börjat med hallen-. Och borrmaskin skulle jag behöva i stallet för krokar, sadelhängare m.m. :)

2012-11-28 @ 04:20:04
Postat av: Carolina - CHOKLADBANAN "Ditt webbskafferi"

Åh så kul! Man bara måste vara med, så jag tar tre lotter och hoppas på det bästa ;)

Pappa min är en så gullig gubbe,
men runt jul jag alltid tokig bli!
Hans önskelista är kort som en liten stubbe,
och jag får tänka flitigt som ett bi!

Kort och gott sagt så är min lilla papi nästan omöjlig att köpa julklapp till men jag vet att han skulle bli så glad över detta paketet och därför blir min juleönskan att jag vinner detta åt honom! :)

Postat av: Kristiina

Lott 1:

Med verktyg från Bosch
är julen pyntad hos oss!
Med limpistol, sticksåg och skruvdragare
ger mig inget övrigt att önska som blivande trägubbebagare!

Lott 2: Länkar på FB (Kristiina Söderström)

Lott 3: Följer på bloglovin'

Ha en mysig 1:a advent, som snart är här!

2012-11-28 @ 11:54:09
Postat av: Amina ekberg

Följer dig redan på bloglovin:)
Jag hade gett dessa verktyg till min mamma och pappa så de kan få snickra och pyssla i vår sommarstuga:) ett rim jag hade använt till denna julklapp kommer här:)

de e inte lätt
som en plätt,
att utan detta set,
få till det med ett sprätt,
men ta de nätt, det kan vara hett
God Jul



2012-11-28 @ 11:54:40
Postat av: Magnus S

1 lott:

Med önskningar av projekt från frun och barnen,
är det dags att ta sig i kragen!
Verktyg av det bästa motiverar de flesta,
hoppas på vinst så att jag kan uppfylla det mesta!

2012-11-28 @ 11:55:54
Postat av: Lina Cronier

Jag är gravid men tänker inte det hindra mig att fixa och fnula där hemma! Fast visst hade det blivit enklare med rejäla verktyg från Bosch!

2012-11-28 @ 12:33:30
Postat av: Barbro Larsson

Vilken drömvinst för handsvag tant,
fixar skruvarna så galant!
Nu kan jag på familjen imponera
laga altantrappen, staketet med mera!

2012-11-28 @ 14:10:12
Postat av: Linnea

Hej!
Vilken toppentävling. Jag vill väldigt gärna vinna mig lite verktyg. Jag skall precis börja på min period med gravidpenning för att sedan bli föräldraledig. de är mycket som skall fixas och förberedas och ett par verktyg skulle underlätta jobbet ofantligt mycket.

2012-11-28 @ 14:32:18
Postat av: Hilde J

Såhär är det. Min lilla familj flyttade från en liten lägenhet till villa i somras. Vi bodde i dubbelt boende första tiden då det var absolut nödvändigt med totalrenovering av badrummet. Jag tyckte det var så skönt att slippa bo i all röra, det blir ju gärna så när man bygger.
Men nu bor vi här, och det finns flera lite större saker som snart blir ett måste här hemma.
Jag har länge vetat om att sambon tycker om att snickra, och jag känner att jag är lite rädd att vara med då han alltid har en plan i sitt huvud om hur han skall göra. Jag har svårare att veta HUR man gör. För att slippa att hamna i programmet Arga Snickarn så tänkte jag att om jag har mina egna verktyg och försöker lära mig, så tror jag att vi skulle kunna samarbeta jättebra.
Så nu hoppas jag verkligen på tur i denna tävling, det skulle faktiskt vara jättekul att få prova mig fram med de olika verktygen från ett märke som jag vet fungerar bra:) Vilken julklapp det skulle bli till mig själv!

2012-11-28 @ 14:37:27
Postat av: Hilde J

Oj,glömde skriva att jag självklart tar alla chanser:
1. Motiveringen i kommentaren över:)
2. Länkar till tävlingen via min Fb (Hilde Jensen)
3. Följer på Bloglovin med nr. 174

*hoppas*

2012-11-28 @ 14:42:22
Postat av: Isabelle

Jag är med och tävlar med en lott och håller tummarna ändå :)
Arbetslös är vi många som är, även jag är en av dom, att kunna få möjligheten att ge en sådan här kanonpresent till min far i julklapp vore guld värt. Lyckan som skulle uppstå när han öppnar presenterna skulle va obeskrivlig, både från mig och från hans sida! :)
// Isabelle

2012-11-28 @ 14:44:40
Postat av: Julia Bäckman

Jag är ett riktigt pysselfreak som vill uppgradera till snickerifreak :) och dessutom visa kidsen att mamma också kan snickra! Jössess vilken lyxig klapp till mig själv! Hoppas!

2012-11-28 @ 18:00:07
URL: http://aliaslillamy.blogg.se
Postat av: Erika

Nu har mitt nya liv börjat, egen lägenhet och nu gäller det bara att bli händig och pysslig också. De flesta verktygen i verktygslådan har jag ärvt av min morfar så de är en aning omoderna. Nya fina verktyg från Bosch skulle komma till stor nytta i mina händer och skänka mycket glädje!

2012-11-28 @ 20:44:54
Postat av: emlisch

skulle vilja vinna detta till min pappa och ge honom i julklapp. Han är snickare i grund och botten och gillar att fixa och dona. För några år sedan hade de inbrott i deras garage och flera av hans verktyg blev stulna bland annat sticksåg och skruvdragare.

Vore så roligt att kunna ge honom detta som tack för alla gånger han hjälpt oss med att laga och fixa saker här hemma. Hoppas på tur!

2012-11-28 @ 21:09:58
URL: http://emlisch.blogg.se
Postat av: care69

Jag är gärna med!
Är faktiskt en ganska händig kvinna och det vore så kul att ha egna verktyg istället för att behöva låna så fort man vill göra något kul...
Är redan följare på BL.
Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/11/8-dec-vinn-verktyg-fran-bosch.html

2012-11-28 @ 21:28:46
URL: http://care69.blogspot.se
Postat av: Spacegirl

Jag är gärna med, jag vill vinna därför att det vore en helt perfekt julklapp till min händige pappa :-)
Har länkat i min blogg http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/november/8-december-vinn-verktyg.html

2012-11-28 @ 22:10:01
URL: http://spacegirl.blogg.se
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Jag är gärna med och tävlar om verktyg till min pappa. Han är snickare och behöver fixa en del hemma, men har faktiskt inte så mycket fräscha verktyg i sin bod. Vilken överraskning om jag kom med stort paket med bra att ha verktyg :-) . Vilken julklapp!!

Har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/28/verktyg-812/

2012-11-28 @ 23:12:37
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Petra Stenberg

Jag är med och tävlar! :)

1. Jag skulle vilja vinna för att verktyg är verkligen något som min pappa skulle vilja ha i julklapp. Han är snickare och galen i verktyg och han behöver alltid bra och nya. Det skulle bli den bästa julklappen jag kan ge till honom :)

2. Har skrivit om tävlingen på min blogg: http://candyliips.devote.se/blogs/23426368/9829-taevling---verktyg-fraan-bosch-.htm

3. Följer dig redan på bloglovin

Håller tummarna! :)
Kram!

2012-11-28 @ 23:36:37
URL: http://candyliips.devote.se
Postat av: Lina Eckerström

Jag är gärna med & tar 2 lotter.

1, Åååh en skruvdragare har vart min "dröm" sen vi köpte huset för några månader sen. Nytt hus innebär mycket som ska upp på väggarna och mycket som ska byggas ihop. Jag inte HUR många gånger jag bett min man köpa just en skruvdragare men gör han det ?? Nej då. Istället kämpar vi som djur här hemma.
Kanske inte är den mest väntade klappen på min önskelista men det är det, så nu hoppas jag och håller en tumme eller tre ;)

2, Följer dej på BL som nr 175.

Ha en fin dag !

2012-11-29 @ 07:16:12
URL: http://liiinaj.blogspot.com
Postat av: Britt Hammarstedt

Det skulle va en jättefin julklapp till sonen, som köpt ett gammalt hus och verkligen behöver riktiga verktyg.
Kommentar, blogg och följer på bloggovin.

2012-11-29 @ 07:30:01
Postat av: Linda Persson

Denna fina vinst skulle jag vilja ge till min pappa som alltid ställer upp för en i våt och torrt. Nu har han blivit sjuk så nu är det min tur att ställa upp för han. Och jag vet att denna vinst hade uppskattats jättemycket då han går hemma sjukskriven ovh är rastlös.

Hälsningar Linda

2012-11-29 @ 07:41:03
Postat av: Fröken svår- blivande tvåbarnsmamma

Perfekt tävling! Vi köpte vårat första hus i somras och det är ett riktigt renoveringsobjekt... Sen i augusti har vi renoverat så gott som varje ledig stund. Tyvärr har vi inga egna verktyg så de får vi låna av föräldrar/syskon vart efter de behövs vilket är lite irriterande när man vill få något gjort på en gång. I början av nästa år går jag hem för att vänta på barn nr två och eftersom jag känner mig så pigg hade det varit skönt med lite egna verkyg så jag kan få något gjort i röran om dagarna!
Jag har tipsat;
https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
http://barajagtestarturen.blogspot.se/2012/11/tavla-hos-amandasjul.html
Följer dig via bloglovin som nr 176.

2012-11-29 @ 08:39:11
URL: http://barajagochmin.blogspot.com
Postat av: tomtemor

verktygsbrist ett tufft dilemma
gör som jag o tävla hemma
varför inte en limpistol
som INTE tomten kom med i fjol

2012-11-29 @ 09:48:38
Postat av: Genta

Åh så roligt. ( Om jag nu vinner) så skulle jag gett detta till min pappa som julklapp. Har gett något till mamma redan så nu vill så gärna göra något för pappa. Han har hjälp mig med en massa, och jag tycker han förtjänar något han gillar och det är de tre grejerna.
- Har skrivit ett inlägg på min blogg om tävlingen. Kram!

2012-11-29 @ 10:27:55
URL: http://ggenta.blogg.se
Postat av: Veronicka

PERFEKT!

Skulle det vara om jag vann dessa verktyg till mig själv i julklapp, så jag fick visa alla runtomkring mig att jag faktiskt kan själv och inte har sönder "deras" verktyg (pappas och brorsans).Jag kan faktiskt stå på egna ben, ja sen kanske jag till och med kan tillverka några extra träben också.
Har tyvärr ingen egen blogg men tycker din är toppen.Kram Veronicka

2012-11-29 @ 11:55:03
Postat av: Malin

Det här är verktyg som borde finnas i varje hem och jag skulle vilja vinna för att jag har börjat samla ihop saker som jag ska ha när jag flyttar hemifrån. Det kommer hända inom en inte alltför lång framtid och eftersom att jag ska börja plugga så kommer jag inte ha en heltidslön att köpa allt som behövs för. Alla bäckar små bildar en å brukar man ju säga, och i det här fallen så bildar alla små saker tillslut ett hem i mitt fall! :)
[email protected]

2012-11-29 @ 12:11:25
URL: http://maulun.blogg.se
Postat av: Mathilda

Jag vill gärna vara med och tävla :)
Vill vinna så att jag kan ge verktygen i julklapp till min pyssliga mamma som dessutom behöver bli lite mer självständig. Det är inte bara karlar som ska ha verktyg hemma, vi kvinnor kan!
[email protected]

Postat av: erika

Både mannen och jag gillar att pyssla. men eftersom det är mannens verktyg så får jag vänta tills det blir min tur. Vore perfekt att kunna vinna några egna verktyg!
Länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

2012-11-29 @ 13:52:10
URL: http://www.hedgehogdesign.svensk.nu
Postat av: Viktoria

Hejsan! Jag skulle vilja vinna detta till antingen min pojkvän eller till min bästa vän.. Min pojkvän behöver vissa grejer till hans nya lägenhet, och min bästa vän hade sönder hennes mans grejer när hon hjälpte min pojkvän i hans lägenhet. Så båda behöver (:

Jag tar två lotter, har länkat här: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/2012/november/tavling-hos-amanda.html

2012-11-29 @ 17:52:44
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se
Postat av: Annica

Jag har ingen sådan hemma, och har aldrig haft. Utan jag får hela tiden låna av vänner när jag ska göra något med lägenheten! och de har börjat tröttna lite och jag tycker det är dags att skaffa eget och slippa tjata!

2012-11-29 @ 17:54:54
URL: http://anniicanilsson.blogg.se
Postat av: Viktoria

Du får ursäkta, jag skrev fel länk, här är den rätta länken till mitt inlägg: http://imtoooldforthisshittavlar.blogg.se/2012/november/tavling-hos-amanda-2.html

2012-11-29 @ 18:07:35
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se
Postat av: Tobias Harman

Dessa verktyg skulle bli en perfekt julklapp till min svärfar. Han är snickare och säger att han kan snickra fast han knappt har några verktyg. Om han skulle få dessa verktyg skulle det bli upp till bevis!

Har delat tävligen på fb: http://www.facebook.com/tobias.harman.3

2012-11-29 @ 19:33:02
Postat av: lisette

Detta är ju den perfekta julklappen till min man Andreas! Hans Bosch maskin lever på sista andetaget, så mycket har vi använt den! Vi har verkligen varit nöjda med vår maskin, Bosch är kvalité!

Delar på Facebook: http://www.facebook.com/lisettebacksro

2012-11-29 @ 19:52:11
Postat av: Jennie

Vi bor i en 50-talskåk, som nu har fått ett helt nytt yttre skal och dessutom blivit större, men invändigt är det fortfarande samma lilla kåk. Vi har gjort allting själva, eller ja, min man har gjort det mesta. När bygget flyttar inomhus och börjar påverka vår vardag mer påtagligt vore det smidigt om även jag hade en uppsättning riktiga verktyg, så att jag och maken kan arbeta sida vid sida. Då minskar vi den stökiga byggtiden avsevärt! Jag länkar på bloggen!

2012-11-29 @ 21:08:12
URL: http://borninagrasscottage.blogspot.com
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Åååh! Denna tävlingen bara skrek till mitt hjärta.
Varför? För jag älskar att pyssla, pysslar typ hela tiden här hemma i hemmet. Och jag äger varken skruvdragare eller sticksåg och det ÄR något jag åker och lånar av min käre svärfar varje gång det behövs.

Så det kanske vore på tiden att jag skaffar egna? Åååh, vilken lycka det vore att få vinna! Pepparkaksgubbarna var ju också bara så söta, skulle jag göra till min sons rum nu till jul om jag vinner! :-) Jag håller verkligen tummarna.

- Skrivit här: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2012/november/vinn-produkter-fran-bosch.html
- Följer dig som nr 179

Julkram! Emelie
[email protected]

2012-11-29 @ 21:14:54
URL: http://njutensmula.se
Postat av: Eva

Jag skulle verkligen behöva dessa verktyg! Min skruvdragare är snart slut och batteriet håller inte många minuter innan jag måste ladda den. Och min limpistol har på nåt konstigt vis försvunnit... :(

2012-11-30 @ 00:14:47
Postat av: Jennifer

Min bonuspappa skulle bli överlycklig av att få arbeta med dessa verktyg. Han är världens bästa hemmafixare men får alltid låna/hyra verktyg inför sina projekt. Skulle vara underbart att få se hans min om jag kunde ge honom dethär i julklapp.

2012-11-30 @ 00:36:22
Postat av: Linda

Åh, jag är gärna med! Jag skulle så gärna ge min pappa (som förtjänar det bästa) riktiga verktyg!! Hans är gamla och slitna och skruvdragaren han äger är en dålig sådan som han måste ladda efter typ 10min användning. Skulle vara underbart att kunna ge honom en ordentlig julklapp och inte bara något litet som det alltid blir i vanliga fall.

Postat av: Annelie

Tävlar gärna så jag har chans att slippa låna grejer när jag ska ta fram min händiga sida=)
Och sen att inte behöva vara rädd över att förstöra dem.......!

2012-11-30 @ 17:14:54
Postat av: Svanis

Tänk va bra detta kitt skulle va för det skulle vi nog andvända var dag månad och år våra är så slitna efter alla dessa år så nya tag väntas på huset i vår ...

2012-11-30 @ 17:43:17
Postat av: Jeanette

Vi flyttade nyligen till hus så vi behöver alla verktyg vi kan få!

2012-11-30 @ 20:13:10
URL: http://nattstad.se/gratistokig
Postat av: Dessie - Mamma till Alicia & Kevin

Åhh vilken vinst!!
Jag vill vinna detta för att ge det till min älskade sambo i julklapp. Vi har fått flytta ifrån vårt hus till lägenhet eftersom jag lider av depression, panikångest & social fobi. Inte mycket pengar över i månaden gör att det inte blir mycket klappar i år.. men detta hade varit underbart att få ge honom som tack för att han står ut med mig :)

Tipsat i min blogg http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2012/11/8-december.html
Följer som nummer 181 på BL!

2012-11-30 @ 20:34:39
URL: http://dessie.nu
Postat av: Helena Lindgren

Detta hade blivit den perfekta julklappen till min kusin som är proffs snickare och då ska han ju sjävlklart ha proffs verktyg. Han skulle bli super lycklig över denna julklapp för det är precis sådana här saker han önskar sig.

Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/23455808/taevling-hos-amandas-jul-vinn-tre-produkter-fraan-bosch.htm#WriteComment

Följer dig på bloglovin sedan förut

Kram

2012-11-30 @ 21:59:43
URL: http://www.supergirlpower.devote.se
Postat av: Helene Wiklund

Här har vi julklappen till min sons pappa, alltså min sambo! Han buttrar ofta om att han inte har de verktyg han behöver och måste låna på sitt jobb när han skall ordna något som jag vill här hemma. :)
Vet att jag skulle ha en lycklig sambo om dessa kom hem till oss i jul <3

Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/december/verktyg-812.html#comment

Följer dig redan på bloglovin. :)

Kram Helene

2012-12-01 @ 00:14:06
URL: http://helenewiklund.blogg.se
Postat av: ulrika ekholm

Hade varit superbra med detta set så jag klarar mig själv i olika situationer och inte behöver ringa min far.
följer dig såklart

2012-12-01 @ 06:47:35
Postat av: Jennie

Jag vill vinna för att jag älskar att pyssla, snickra och allt kreativt! Jag har inte riktigt pengar till en limpistol för tillfället, har spenderat dem på annat!

2012-12-01 @ 12:59:20
Postat av: Anna

Jag har tipsat om tävlingen på min blogg samt följer jag dig på bloglovin!

Denna present hade varit PERFEKT till min pappa i julklapp. Han önskar sig inget speciellt, och är man 17 som jag så finns det inte mycket pengar till övers att köpa presenter för. Dessutom håller min pappa på att renovera våran hall vilket har tagit ett tag då han inte har ordentliga verktyg. Jag tror att han hade blivit väldigt glad över denna och då blir det roligare att göra iordning hemma när man har nya prylar.

Det hade gjort min jul perfekt!!

KRAM.

2012-12-01 @ 16:41:21
URL: http://ccarlson.blogg.se
Postat av: Sandra

Ser att det är många som vill ge bort i julklapp men jag vill då ha dom själv haha.. gör alltid om hemma och flyttar runt grejer, skulle vara skönt att slippa skruvmejseln :) Skulle göra en hallbänk häromdagen eftersom jag inte hittat den jag vill ha i butik men då kom jag på att jag inte har några verktyg. Inte ens en hammare.. :-D

2012-12-01 @ 18:11:34
URL: http://sandranordin.com
Postat av: Carola L

Jag vill vinna så att jag kan göra fler och större projekt här hemma!

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/december/verktyg.html

2012-12-01 @ 18:53:55
URL: http://mammamuh.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag har gått en snickarutbildning och gillar det skarpt men att köpa verktyg är en stor investering så lite hjälp på traven vore super!

2012-12-01 @ 21:37:39
Postat av: Anna

Vilka kalasvinster! Jag är hemskt gärna med och tävlar :-)

Följer dig på bloglovin, fick nr 182 el 183 (?)

Motivering: min Soldat har en kärlek till verktyg, helst ska det låta om dem *suckar* Det får inte vara vilket märke som helst, åh nej! Fint ska det vara. Eftersom vi inte har (typ!) någon ekonomi blir julen "klapplös" för Soldaten och mig. Tänk om jag kunde komma - klädd som tomte - med ett rejält paket till honom den 24:e. Det hade varit smaskens!

Mail: [email protected]

Snöiga hälsningar ANNA

2012-12-01 @ 22:26:25
URL: http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea Sjöström

Följer dig sedan tidigare på bloglovin :)

Motivering til varför just jag vill vinna:
Jag har jättesvårt att hitta julklappar till min pappa och det har bara blivit svårare och svårare dom senaste åren. Eftersom han gillar att snickra och sånt skulle detta bli den perfekta julklappen åt honom. Han ställer alltid upp för mig så jag tycker verkligen han förtjänar detta :)

2012-12-02 @ 08:46:06
URL: http://www.linneaasjostrom.blogg.se
Postat av: Aniika

Min syster kan bokstavligen "pyssla soppa av en spik". Däremot blir prylarna hon snickrar och fixar ihop bättre med rejäla verktyg. Världens bästa julklappar, till världens bästa syster!

Postat av: Linda

Jag vill vinna för att ge till min pojkväns pappa i julklapp, han ska alltid bygga och vet aldrig var dina verktyg är, kanske för att det inte är så många och för att dom är rostiga och trasiga de flesta, vi bor hos hans pappa och hans nya tjej och att få ge detta i julklapp till dom som har lite ont om pengar skulle säkert göra deras jul betydligt mycket bättre ! :) hoppas nu!

2012-12-02 @ 16:35:55
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Niklas

En perfekt vinst till mig och min dotter. Jag ska jobba i en vecka till och sen vara pappaledig i nästan 5 månader och jag har lovat min dotter att vi ska göra massa roliga saker tillsammans. Bada, spela spel och pyssla :) Vad skulle vara bättre start på vår lediga tid tillsammans en detta startkit med ett underbart julpyssel att börja med.

Följer dig på bloglovin.

[email protected]

2012-12-02 @ 21:21:49
Postat av: Erik

Hej! Helt egoistiskt finns det inte en chans att jag skulle ge bort de här verktygen i julklapp om jag skulle vinna. De skulle däremot vara det perfekta sättet att få mina svärföräldrar att tillbringa mer tid med oss på landet i vår och sommar, eftersom svärfar är maskintokig. Vår son och dotter är tokiga i dem, så alla vinner. För att inte tala om hur mycket bättre vår förestående renovering skulle bli utan att behöva använda de mekaniska stenåldersinstrument vi har nu - speciellt om svärfar hjälper till...

2012-12-03 @ 01:37:22
Postat av: Sanne

Om jag vann skulle jag ge dessa till pappa i julklapp. Han skulle bli super glad då han alltid grejar med huset :)

2012-12-03 @ 14:32:29
Postat av: Ljuvligtvitt & busiga gossar

Skulle jag ha turen att vinna så skulle jag/vi ge dessa fina verktyg till min storebror i "fadder present" :)
Han ska nämligen vara bli fadder till vår yngsta son på dopet i mellandagarna. Och han har nyligen köpt hus, och då behövs dom ju verkligen ;)

Hoppas på massa tur!
Kram Frederica

Postat av: Ljuvligtvitt & busiga gossar

Glömde mail: [email protected]

Postat av: Emma

För ett gott nytt hantverksår hemma hos mej - dessa verktyg behövs i händerna på denna tjej!

Har tipsat på FB (http://www.facebook.com/emma.elliott.5815).

Hälsningar Emma ([email protected])

2012-12-03 @ 20:54:28
URL: http://www.tassavtryck.greatwolfgallery.com
Postat av: Emma

För ett gott nytt hantverksår hemma hos mej - dessa verktyg behövs i händerna på denna tjej!

Har tipsat på FB (http://www.facebook.com/emma.elliott.5815).

Hälsningar Emma ([email protected])

2012-12-03 @ 20:54:29
URL: http://www.tassavtryck.greatwolfgallery.com
Postat av: liselotte

1. Är gärna med och tävlar om dessa verktyg, skulle vara perfekta för mig, jag skulle då få mina egna verktyg. Slippa tjata på gubben, och klara av en hel del själv. Vill ha!
2. Länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/12/verktyg-812.html
3. Lagt till mig som följare, nr 188

2012-12-03 @ 21:43:46
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Celine - Är mig själv!

1. Vi håller på och bygger om hemma efter en fuktskada och ordentliga verktyg skulle ju bidra till mer arbetsglädje. Tänk bara att slippa skruva alla skruvar för hand och slippa såga med en fogsvans.

2. Tipsat här: http://phantazia.blogg.se/2012/december/verktyg-8-december.html

3. Följer dig, nr 189

2012-12-03 @ 22:36:18
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: madde

1. skulle vilja ge min man detta i julklapp, han förtjänar ngt riktigt fint.
2. följer dig redan på bl:)

2012-12-03 @ 23:59:13
URL: http://tjockisbullen.blogg.se
Postat av: Muffinsmamma

Jag har en väldigt enkel motivering:
Jag bygger och pysslar mycket, så till den grad att jag slitit ut fem (!) limpistoler bara genom användning.

Kan Bosch bli den som håller?

2012-12-04 @ 06:57:27
Postat av: jessamy

Hej. Jag är med. Skulle vilja vinna detta till min sambo. Bara för att han är den bästa :)

:)
Följer dig på bloglovin och tipsar i min blogg http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

2012-12-04 @ 16:00:19
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Linda

Min sambo är snickare och jag får aldrig låna hans verktyg för dom är som små barn för han! Jag får använda nå gamla grejerhan har så allt blir både snett och vint! Jag behöver egna verktyg så jag gör mitt pysslande rättvisa!
Mvh Linda.
[email protected]

2012-12-04 @ 16:28:32
Postat av: annelie

Matlagning och bakning det är inte alls min grej,
men dessa verktyg passar för en träskalle som mej!
Jag vill överraska släkten med nåt riktigt stort!
Och tänk när de får se det läckra julbord jag själv gjort! ;)


2012-12-04 @ 19:59:05
Postat av: Anna

Wow, verkligen allt som jag behöver,
i mina pysselprojekt framöver.
För pyssel av alla de slag,
blir förverkligade av inspirerade lilla jag.
Åh, skulle jag verkligen få "vatten på min kvarn",
och göra ännu mera pyssel med mina barn.
Gå gärna in på min blogg.. http://ettnyttliv.wordpress.com/2012/12/04/pysslat-adventskalender/ .. och kika,
så ser du att vi är ganska lika.
En adventskalender blev det det senast jag skissa och rita, men då fick jag oxå gubben min anlita.
Så låt mig få fixa det utan assistent,
går nog inte misslyckas med bosch ultimata sortiment.

Kram Anna

2012-12-04 @ 22:10:42
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com/
Postat av: JoHaNNa - Julkalender på bloggen, 1 - 24 December

jag vill helt enkelt vinna detta set så jag kan göra en massa fina inredningssaker i trä :) tex. dom fina pepparkakorna. skulle verkligen bli den bästa julklappen i år :D

länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/december/3-st-bosch-verktyg.html#comment
följer dej sen innan på bloglovin. kan jue inte miss en härlig julblogg som din :)

2012-12-04 @ 22:12:11
URL: http://johannaspratstund.blogg.se
Postat av: Anna

glömde ju skriva att jag följer dig på Bloglovin
och att jag skrivit om tävlingen i detta inlägg på min blogg: http://ettnyttliv.wordpress.com/2012/12/04/pysslat-adventskalender/

2012-12-04 @ 22:12:53
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com/
Postat av: Sara Mämmi

Man får anpassa sig efter vad man har
Allt går – men det kan ta några extra dar
Ibland så mullrar man av ilska trots det är sol
För man saknar helt enkelt en limpistol
Ibland går ilskan över en som en våg
Lösningen vore enkel om man hade sticksåg!
Och det går ju att skruva för hand – bara något svagare
Än om man hade en riktigt bra skruvdragare!
Denna vinst skulle vara en drömjulklapp
Både för mig och min man som huvudvärk slapp!

2012-12-05 @ 09:31:48
Postat av: Erik

Jag vill vinna för att nu ska kreativiteten flöda i skapandet och monteringarna ska bli av.

Följer din blogg på bloglovin.

2012-12-05 @ 10:00:54
Postat av: Fredrik

Vill nu såga, skruva och limma kunna,
men min verktyg är ej funna.
Låt mig nu hemma kunna piffa till,
paketet nu hem till mig vill.
Inte ligga i någon gammal låda,
utan som kan glädja oss båda.

God jul

2012-12-05 @ 13:36:15
Postat av: Eddie och barnen på Bristol Academy

Min mamma har precis byggt ett hus där hon kommer att bo och förhoppningsvis bli gammal, då skulle hon behöva lite grejer att jobba med! :) Anna

2012-12-05 @ 19:55:30
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Postat av: Carro L

Äger ingen av dessa verktyg, men vill lära mig hantera dem :)

2012-12-05 @ 20:09:06
Postat av: Therese

Både jag och sambon har tummen mitt handen,
verktygslådan har sett bättre dar
så dom flesta av våra projekt rinner ut i sanden
Om vi vann skulle vi bli ett glatt par

2012-12-05 @ 22:05:41
Postat av: Paola

I förrådet döljer sig en hög av projekt ...
tid och lust har liksom inte riktigt räckt.
Att verktygen dessutom slitna och gamla är,
gör att allt arbete bara blir som besvär.
Hoppas tomten kommer tidigt till oss två med tummen mitt i handen, så slipper vi fortsätta sticka huvudet i sanden!

Har tipsat här:

http://www.facebook.com/#!/Paola.C.Allegrini/posts/510961405594472

Följare 234

2012-12-06 @ 11:56:04
Postat av: Linda Jonsson

Som jag önskar jag detta paket vinner,
så jag kan slå in detta till jul hinner.
Min sambo han ska detta få,
när tomten kommer fram trippandes på tå.
Glädje sång vi kommer få höra,
sjunger vackert i mitt öra.

2012-12-06 @ 12:37:26
Postat av: jonas

med ett hus fullt av renoveringsbehov skulle det passa perfekt med såna kanon bra maskiner till min hjälp

2012-12-06 @ 13:47:39
Postat av: Madeleine C

Jag är 22 år och har varit sjukskriven sen 18 års ålder. Det är inte mycket jag orkar med eller klarar av pga min sjukdom, men att vara hemma och pyssla och låta kreativiteten flöda förgyller min vardag och ger mig ro.

Jag har berättat om tävlingen på Facebook.

2012-12-06 @ 14:30:18
Postat av: Linda

Jag skulle vilja vinna detta verktyg och ge till pappa i julklapp. Det vore en perfekt julklapp då han vill ha nått han har användning för och det skulle han få av denna.

Bloggat om tävlingen: http://lindaanyberg.blogg.se/2012/december/vinn-ett-verktyg-fran-bosch.html

Följer dig redan på bloglovin

2012-12-07 @ 00:54:08
URL: http://lindaanyberg.blogg.se
Postat av: Kristian

EN SLITEN BÄNKS STRÄVAN TILL MAKE-OVER.

Ett verktyg som går på batteri.
Kvitt från allt trassel och allmänt fri.

Ett mäktigt pris för skruv, såg och lim.
Nu ska jag berätta om för vem jag gör detta rim.

Jo, Min gamla vän utomhusbänken har nu bönat och bett.
- Gör om mig! Det är lätt.

Min kära bänk, trotjänare i ek.
Ser trött ut och allmänt vek.

Vad hände med träet som en gång sken?
Och den glänsande trärygg så fast och len?

Stackars bänk vad tidens tand kom att nöta.
Jag vet du vill bli kvitt all mögel och röta.

- Gör om dig? Jag håller självklart med.
För idag duger du knappt till ved.

Om min vän ska göra en makeover en gång i livet.
Så är det nu med hjälp av dessa maskiner, det är givet.

2012-12-07 @ 01:45:50
Postat av: Linn

Två lotter har nu jag och om jag vinner blir jag glad.
Våran att fixa-lista är så lång och vi behöver verktyg nu på en gång.
Skruva, såga och limma. Ja det är mycket vi ska hinna:)

2012-12-07 @ 09:51:30
URL: http://mittbastaliv.blogspot.se
Postat av: Jimmy Olsson

Jag är så trött på att min son lånar hela tiden alla mina verktyg. Han kommer hem till oss, hämtar mina verktyg och glömmer lämna tillbaka dom. Vilken lycka både för mig och han om jag kan ge mina gamla verktyg till min kära, slarviga son som julklapp och få själv nya.

Har tyvärr ingen blogg eller facebook och twitter vet jag inte vad det är.

2012-12-07 @ 10:01:49
Postat av: Linda

Jag har under de 8 senaste åren lagt all min tid och mina pengar på att själv renovera mitt hus, men förra veckan, när utsidan nästan var klar, bröt sig ett fyllo in i mitt förråd och stal alla mina verktyg! Så detta vore den perfekta julklappen!

2012-12-07 @ 11:44:27
Postat av: Camilla Sandmark

Med ett hus som ständigt håller på att renoveras och med en ekonomi som håller på att köras i botten skulle det vara helt underbart att få äga dessa och slippa låna verktyg av andra...De gamla är utslitna så det är dags att skaffa nya så att renoveringen kan rulla på

2012-12-07 @ 12:45:06
Postat av: lina karlsson

Jag och min pojkvän ska snart flytta in i våran första lägenhet. Vi är bägge två otroligt icke händiga. Så vi hade verkligen uppskattat lite ordentlig hjälp av bra verktyg.

2012-12-07 @ 13:36:29
Postat av: Frida Eriksson

Min pappa skulle bli överlyckig om han fick det i julklapp! Jag är bara en tonåring med 400 kr i månadspeng. Älskar min familj och vill ge dom världens bästa julklappar men jag har inte råd. Skulle bli så lycklig om jag fick ge min pappa det här. Han är världens bästa och förtjänar verkligen det :) God jul!

2012-12-07 @ 15:30:51
URL: http://sachiku.blogg.se
Postat av: Tomas Andersson

Här, vår kära lilla mor, får du ett litet Kinderegg,
som för dig är ett riktigt användbart litet guldägg.
Vi alla, dvs dina numera tre vuxna grabbar,
kan istället ägna oss åt våra egna klabbar.

2012-12-07 @ 16:55:16
Postat av: Sarah Axelsson

Med dessa fina verktyg, skulle jag hitta på massa rackartyg.
Barnens rum skulle bli så fina, dom skulle fråga är det verkligen mina.
Allt man kan såga, limma och borra, skulle alla fantasier sporra.

Jag tävlar med alla lotter, har länkat på fb under sarah axelsson och följer dig redan på blogglovin.

2012-12-07 @ 20:59:06
URL: http://sarahaxelsson.bloggplatsen.se
Postat av: malin ahlgren

Åhh, detta vill jag verkligen vinna!
Vilket perfekt set, med det skulle jag kunna fixa till vardagsrummet under julhelgen och det är bara början...

2012-12-07 @ 21:49:10
Postat av: henrik

hoppas att jag vinner - då ska jag ge hela kitet till min fru - hon kommer att bli jätteglad (tror jag...)

2012-12-07 @ 21:57:54
Postat av: Maje

Köksrenovering och Bosch i kombination
kan inte bli annat än en oumbärlig senstion!

2012-12-07 @ 22:30:39
Postat av: malin

nybliven husägare med en lång lista på projekt som jag vill komma igång med, tyvärr har inte verktygslådan hunnit med i svängarna - hoppas på vinst, då är julledigheten räddad - frågan är vad jag ska börja med?!

2012-12-07 @ 23:03:04
Postat av: schamiram

Jo, jag skulle vilja vinna dessa verktyg för att jag tycker om att pyssla men inte riktigt vågat använda såna apparater än. och jag vill verkligen bredda mina färdigheter. Dessa verkar vara både bra och säkra så det skulle passa mig perfekt. Tack för möjligheten till vinst ...

2012-12-08 @ 18:31:31
Postat av: Annika Nilsson

Hej!

Underbar tävling! Vill vara med!

Bosch-verktyg av bästa sort,
drömmen när pappa bor 60 mil bort!

Jag har även tipsat på FB! https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

Postat av: annika

Öppna, mal och skruva, iförd tomteluva, detta smarta kit, blir självklart julens hit, korkad eller knäck(t)? Då passar den perfekt!

2012-12-08 @ 20:11:49
URL: http://flinkan69.bloggplatsen.se/
Postat av: Elvira Holmberg

Skulle vilja vinna denna så att jag kan ge min pappa en riktigt fin julklapp i år! :)

2012-12-08 @ 21:35:35



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.