Pysseltjejen

God morgon på er!
Idag är det en vecka kvar till julkalendern börjar och en månad kvar till julafton. Jag längtar ju mer till julkalendern än julafton om jag säger så ;) Nä, men, julafton känns ju faktiskt som slutet på julen hur tragiskt det än låter och man är alltid lite vemodig på julaftonskvällen när man ska gå och lägga sig för nästa gång man vaknar är ju allt....slut?
 
Men som sagt, det är en heeel månad kvar till slutet och det finns mycket roligt kvar att göra än. Igår började jag på med julpyntningen här hemma. Det åkte dock bara fram några ljuslyktor och adventsstjärnor. Resten får vänta till veckan. Jag återkommer såklart med bilder :)
 
Julpyssellådan jag fick från Panduro Hobby var för övrigt otroligt populär hos min systerdotter. Hon klippte och klistrade och målade och klistrade lite till, osv osv osv. Att barnen vill pyssla ska uppmuntras tycker jag och det är helt perfekt att Panduro Hobby säljer färdiga lådor med en massa pyssel. Prisvärt och bra :)
 
 
 

Postat av: Jennie

Gud så mysigt för henne, att pyssla är ju som balsam för själen.
Vad kostar ett sådant färdigt paket?? Skulle vara perfekt för mina små döttrar oxå...

Svar: 399 kronor just nu eftersom det är nedsatt :) Du kommer direkt till pyssellådan om du trycker på det röda ordet "pyssellåda" :)
Amandas jul

2012-11-24 @ 14:21:40
URL: http://jenniizjulstuga.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh vad fruktansvärt mysigt det ser ut! Jag skulle verkligen vilja ha ett helt rum med bara pyssel, men vi får se om det någonsin blir verklighet :)

Svar: Ja, det vore kul att kunna välja och vraka mellan ALLT i pysselväg :)
Amandas jul

2012-11-24 @ 14:59:50
URL: http://arildsdottir.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.