Årets julklapp

Hur tråkig får man vara egentligen? Årets julklapp blev hörlurar som också är det som haft lägst odds i olika röstningar. Hallå, hörlurar!?? Tänk om!!! Det finns så mycket roligare saker som skulle kunna få klassas som "årets julklapp". Jag tyckte förra årets "matkasse" var rolig och framför allt oväntad. Men hörlurar...nja?
 
Vad tycker ni om HUI:s val av årets julklapp 2012?
 
 

Postat av: Sara

Det finns otroligt många människor som lyssnar på musik varje dag, som behöver musik för att lätta på hjärtat lite, så det är inte alls särskilt chockerande. Dessutom brukar bra hörlurar vara rätt dyra så det är väl bara bra då att man får det i julklapp.
Dessutom är det väldigt otacksamt att skriva att man inte hade blivit glad för det, och de väljer ju knappast årets julklapp för din skull..

Svar: Det är din åsikt, och jag får lika mycket ha min åsikt. Eller hur?
Amandas jul

2012-11-21 @ 09:24:36
Postat av: Susanna

Håller med dig! Ta inte åt dig av kommentaren innan. :-) Du skrev ju bara din åsikt. Var lite tråkig julklapp, även om den känns väldigt aktuell. Men nytänkande? Nja..

Svar: Tack :) Ja, precis. Ja, självklart är det en julklapp som många behöver men speciellt nytänkande är den absolut inte...
Amandas jul

2012-11-21 @ 09:53:23
URL: http://livetienetta.blogg.se
Postat av: Emma says

njaaa, känns inte så nytänkande, jag har väl sisådär 10 par hörlurar hemma redan... men ja, en bra klapp för den som inte har hörlurar antar jag.

2012-11-21 @ 10:01:32
URL: http://emmasays.se
Postat av: Sofi

Jag förstår inte alls hur de kan vara årets julklapp hmm...inget jag önskar mig iallafall =P

Svar: Nej, speciellt nytänkande är det ju inte :P
Amandas jul

2012-11-23 @ 06:56:55
URL: http://sofiralin.blogg.se
Postat av: Helena

Ne vart lite besviken av årets julklapp och chokad trodde det var något mer användbart nu kanske hörlurar är det då men jag trodde typ det skulle bli robot dammsugaren. haha önsketänkade från min sida kanske.

2012-11-24 @ 21:21:38
URL: http://www.supergirlpower.devote.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.