Julkrubba

För några dagar sedan dök världens finaste julkrubba upp i postlådan som en tidig julklapp. Jag har länge velat ha en krubba och denna är HELT perfekt. Den är så otroligt charmig och det märks att man lagt ner mycket tid på att göra de små figurerna. Till och med ängeln finns med! :)
 
Julkrubban kommer från Julglitter som har måååånga fina julsaker. Ni kan bland annat hitta julstrumpor, magnetdockor, tomteklänningar och en favorit hos mig - ett vinterlandskap med babytomtar. SÅ fint! Förutom att sortimentet är välfyllt med fina grejer så är även priserna väldigt bra och helst av allt skulle jag vilja ha ALLT därifrån :)
 
Har ni en krubba hemma?
 
 
Den första bilden är tagen från Julglitters hemsida eftersom den visar på bästa sätt hur krubban ser ut.

Postat av: Falksonchristmas

Fin krubba! Själva har vi haft julkrubba när barnen var små men nu har den fått vila några år då platsen behövs för delar av vår tomtesamling :-) Däremot så har jag gjort en stor krubba till trädgården som en del av årets juldisplay, kolla gärna på vår hemsida hur resultatet blev nya bilder för 2012 är uppladdade nu.

Svar: Åh, låter häftigt! Ska kika in det :)
Amandas jul

2012-12-07 @ 11:21:56
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/
Postat av: Malle

Fin! Jag har en hemma, fast Josef har lossnat och används som en leksaksgubbe för tillfället.

2012-12-07 @ 20:15:40
Postat av: vita_margarita

Jag har en julkrubba och den påminner om din. Har haft den i ca 25 år och det blir inte jul utan den.

Svar: Jasså? Vad kul! Min kommer definitivt finnas framme varje år nu också :)
Amandas jul

2012-12-08 @ 07:30:22
URL: http://vitamargarita.blogspot.com/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.