Janssons frestelse

God morgon!
Imorse när jag klev upp var det 24 (!!!) minusgrader utomhus och imorgon ska det tydligen bli ännu kallare. Brrrrrrr. Kan det inte bara vara lagomt med snö och lagomt med kyla? En dm snö och 5 minusgrader skulle vara perfekt. Nu har man ju ingen större lust att gå ut trots att det ser vackert ut innifrån..
 
Vet ni vad jag åt till middag igår? JANSSONS FRESTELSE! Det var så förbannat gott och med en skinkmacka med senap på bredvid så var middagen komplett! Nu längtar jag ju ännu mer till julbordet :)
 
Idag fick jag en mascara i min Body shop-kalender och nu ska jag kolla på det tredje avsnittet av Greveholm. 
 
Ha en fin dag! :)
 
 

Postat av: Axelina

Åh, är så avundsjuk på alla med Body Shop kalendrar!

Svar: Ja, hade jag också varit faktiskt :P
Amandas jul

2012-12-03 @ 12:53:19
URL: http://ourchristmas.blogg.se
Postat av: ANNA

24 minus!!! låter väldans läääskigt för en sån som jag som bor långt ner på Västkusten.

Vinn du vinna ett jättefint krönt pepparkakshjärta, måttet alltså, kakorna får du baka själv med det ;) klicka över til min blogg och deltag.

http://wonderings.blogg.se/2012/december/forsta-advents-tavling.html

2012-12-03 @ 18:49:20
URL: http://www.wonderings.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.