Tävlar om en julbok...

Jag tävlar om en superfin julbok hos Jul i Laloland.
Tryck på bilden för att komma direkt till tävlingen! :)


Postat av: Jul i Laloland

Jag gillar också den textraden väldigt mycket. Passar i alla lägen - inte bara vitnertid.

Lycka till i tävlingen!

2011-10-27 @ 06:49:11
URL: http://julilaloland.blogspot.com/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.