Glögg, glögg och glögg.

Tidigt imorse ringde en kille från Schenker och frågade om jag sov eller om han kunde komma med paket. Jag sov, men nekade självklart till det och 10 minuter senare stod han ute på våran gårdsplan med ett paket i näven. Det var det sista paketet med glögg...

Nu har alltså alla glöggpaket kommit hem till mig, och nästa helg (adventshelgen) ska jag börja med glöggprovningen och ösa på med recensioner här i bloggen. Jag tackar Kivik, Herrljunga, Saturnus, Kullamust och Blossa för sponsringen :)



Jag behöver nog knappast köpa någon mer glögg i år....


Postat av: Elin - julbloggen

Oj, grattis! Hur bar du dig åt för att få alla de gratisprodukterna? Hur många läsare har du av din blogg? Jag har ca 900 nu varje dag och närmare jul blir det fler.

2011-11-18 @ 11:56:59
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Jooo men köp en sort som ska va jättegod! Dufvenkrooks Chili Choklad! Ska smaka den på måndag :)

2011-11-18 @ 23:12:59
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: JulGnistan

Oh lalala då har du att dricka ja :D ska bli spännande att få läsa om glöggprovningen :)

2011-11-19 @ 09:09:14
URL: http://julgnistan.blogg.se/
Postat av: Helena - Hellys Jul

Å herre jösses, här ska det glöggas!! Hoppas du kan hålla i sär alla efter några glas ;) Vill höra om din favorit sen. Skål!

2011-11-19 @ 17:26:19
URL: http://hellysjul.blogspot.com



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.