Snart är vi där!

Snön utanför lyser upp så otroligt fint och det har varit runt 15 minusgrader hela dagen.

Jag har svårt att förstå att det är dan före dopparedan imorgon, det känns obeskrivligt. Det har inte varit så många och roliga blogginlägg den här veckan, eftersom alla förberedelser är klara och jag och min familj bara väntar in julen nu. Ser fram emot uppesittarkvällen imorgon och provsmakning av skinkan :)

Julen kommer tyvärr att bli lite annorlunda i år, men man får se det från den positiva sidan. Det blir nog bra ändå skulle jag tippa på.

Hur har ni det?
Jag märker att läsarna och kommentarerna blir allt färre nu när julen snart är här :)


Gårdagens julbord.


Postat av: En blogg om Kevin

Gud så gott det ser ut med jultallrik!

God jul på dig :)

2011-12-22 @ 17:31:26
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har också märkt en minskning. Själv är jag inte lika inspirerad längre, det är nog snart dags för blogguppehåll!

2011-12-22 @ 17:45:32
URL: http://www.johannasjulblogg.blogspot.se
Postat av: Lina

Jag har det jättebra, dock måste jag säga att jag upplevde en rejäl svacka igår. Jag somnade på eftermiddagen och vaknade och ALL julkänsla var borta :( Så när jag klädde min gran så kändes det bara jobbigt att jag inte kunde njuta.

Men i morse är känslorna starkare än någonsin igen, imorgon smäller det! :D

2011-12-23 @ 08:17:12
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: JulGnistan

Åh vad läskande din bild är! :D



Eftersom vi har haft slarviga målare här med kass kommunikations sinsemellan, så fick jag upp allting igår! Alla tomtar m.m. Granen ska pyntas idag och sambon kom hem med en massa julmat från sitt jobb som julklapp, så det känns helt underbart just nu :D

2011-12-23 @ 14:33:45
URL: http://julgnistan.blogg.se/
Postat av: Hanneles julparadis

jag älskar julmat

2011-12-23 @ 14:50:55
URL: http://hannelestraditioner.blogspot.com/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.