Nu tar jag farväl.

Nu är det dags att ta farväl av bloggen för detta år.

Bloggen har växt otroligt mycket i år och jag blir sjukt glad när både företag och privatpersoner uppskattar det man gör. Julen började väldigt tidigt i bloggen, vilket jag ska försöka undvika nästa år. Jag återkommer i oktober - inte en dag innan.

Jag vill framför allt tacka alla andra julbloggar som har förgyllt de senaste månaderna. Ni är fantastiska, och jag ser fram emot att få läsa mer av er även nästa år!

Till sist vill jag tacka samtliga sponsorer i år.

 

 

 


Postat av: Marie/Underbara Juletid

Tack själv, ha ett bra 2012 så "ses" vi till hösten igen. Det är så mysigt att dela planering och väntan med er andra julbloggare.

2011-12-26 @ 19:57:39
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Helena - Hellys Jul

Kära Amanda! Tack för alla dina härliga och inspirerande inlägg. Så kul att få "lära känna" dig under hösten. Hoppas du nu får en fin avslutning på året och ett härligt 2012 så ser jag fram emot att ses igen till hösten.

Kram Helly! :)

2011-12-26 @ 22:30:44
URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Tomtens Dotter

Tack för i år!

Kram Erica

2011-12-27 @ 08:59:40
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Psst förresten:

Har du sett att du vunnit i CoolStuffs tävling? Jag var in och kollade idag och upptäckte att jag vunnit, men hade missat det eftersom man inte fått något meddelande :-)



Men en liten vinst så här... Det kan man ju kalla en GOD FORTSÄTTNING :-)

2011-12-28 @ 23:22:08
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Vanna

Sluta aldrig blogga älskar din julblogg!!! Tack!<3

2012-06-26 @ 13:28:45



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.