Kallt!

Hej på er!
Imorse var det runt 18 minusgrader här i Hälsingland, vilket inte var det roligaste Jag har en 30-minuters promenad till skolan varje dag så håret hade hunnit frysa till is innan jag var framme! Jag ska nog inte gnälla eftersom det förmodligen kommer att bli mycket kallare i vinter...brrr.

Hur kallt har ni idag?

Nu har jag i alla fall fått upp både minijulgranen, alla paket jag köpt, plus en massa tomtar och annat smått och gott. Det enda som egentligen fattas är juldukarna och dom åker nog upp i veckan. På söndag ska jag och mamma julbaka så då kommer det bjudas på mycket smått och gott! :)

Annars är läget väldigt stabilt. Sitter och lyssnar på SR:s julradio, vilket jag rekommenderar alla att göra. Det finns både en kanal för klassisk julmusik och en för lite nyare. Jag föredrar den nyare musiken!


Jag är inte världens bästa fotograf, så trösta er med det! ;)


Postat av: ellinorpettersson

riktigt mysig blogg :)

2010-12-01 @ 00:23:33
URL: http://thetimeofmylifee.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.