Julklappstips.

Har man lite dålig fantasi eller kommer på någon dag innan julafton att man glömt köpa en julklapp till en förälder eller annan släkting, så är en så kallad julkorg en suverän present att ge bort. En julkorg är en korg med en massa godsaker, som till exempel korv, ost, frukt, godis, dryck, och så vidare. Man kan fylla korgen med precis vad man vill, efter tycke och smak.

Allt man behöver till en julkorg finns i vanliga matbutiker, och en korg har säkert dom flesta liggande hemma, eller så köper man en billig på till exempel Dollarstore. Detta är en julklapp som uppskattas utav alla! Till tonåringen kan man fylla korgen med till exempel godis och julmust, medans de äldre kanske föredrar något i matväg, och en julöl eller två. För att göra det extra fint kan man knyta något fint band eller glitter runt korgen.

Det går även att beställa färdiga julkorgar om man är lat och är i tid :)




Bild från www.primadelikatesser.se

Postat av: yamina

Fett smart, det kanske jag ska köpa eftersom att jag har så himla svårt och bestämma mig för vad jag ska köpa. Kan ta flera veckor innan jag kunnat hittat nått, men nu hittade ju jag ditt inlägg, great! :')

2010-11-15 @ 18:51:02
URL: http://yaminaajohansson.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.